LuAZ 1302

LuAZ 1302

je průkopníkem mezi českými vozy. Vyvinut byl v roce 1962 v továrně v Mladé Boleslavi. Je poháněn dvouválcem o objemu 650 cm3 a výkonu 30 koní. Je malý, lehký a přitom robustní. Vůz má nezávislé zavěšení kol, což mu dodává vyšší stabilitu. Zrychlování je poměrně pomalé, ale jízdní vlastnosti jsou na střední úrovni. Vůz je vybaven manuální převodovkou a jeho spotřeba paliva je velmi nízká. LuAZ 1302 je jedinečným vozem, který vyniká svou odolností a spolehlivostí.

Model 1302 prošel 1x změnou: 1 řada (1990/2002)

 1.1 MT 53k
Jízdní vlastnosti
Emisní standarty-
Maximální dojezdod 340 do 490 km
Maximální rychlost100 km/h
Objem nádrže34 l
Palivo92
Spotřeba kombinovaná - 100 km-
Spotřeba na dálnici - 100 km7 l
Spotřeba ve městě - 100 km10 l
Zrychlení (0-100 km/h)-
 1.1 MT 53k
Karosérie
Délka3430 mm
Maximální kapacita kufru-
Minimální kapacita kufru-
Nakládací výška-
Nákladový prostor (délka x šířka x výška)-
Nejvyšší přípustná hmotnost1370 kg
Objem nákladového prostoru-
Počet sedadel4
Pohotovostní hmotnost970 kg
Přední náprava1340 mm
Rozvor1800 mm
Šířka1610 mm
Světlá výška280 mm
Typ karosérieCrossover
Užitečné zatížení-
Výška1754 mm
Zadní náprava1335 mm
Zatížení bržděného přívěsu-
Zatížení přední/zadní nápravy-
 1.1 MT 53k
Motor
Maximální točivý moment80 Nm
Maximální výkon při otáčkáchdo 5 400 ot/m
Mezichladič-
Nejvyšší výkon při otáčkáchdo 3 000 ot/m
Objem1091 cm3
Obsahuje-
Počet válců4
Rozložení válcůŘadový
Typ motoruBenzin
Typ vstřikováníKarburátor
Válec67 mm
Ventilů na válec2
Vrtání válce72 mm
Výkon53k
 1.1 MT 53k
Odpružení a brzdy
Přední brzdyBubnové
Přední tlumičNezávislé, dorsion
Zadní brzdyBubnové
Zadní tlumičdorsion Nosník
 1.1 MT 53k
Převodovka a řazení
Hnané nápravy4x4 (4WD)
Počet rychlostních stupňů4
Poloměr otáčení-
Typ převodovkyManuální