Vůz GAZ 13 Chaika byl sovětský luxusní automobil, vyráběný v letech 1958 až 1981. Bylo to první auto v Sovětském svazu, které bylo určeno pro širokou spotřebitelskou veřejnost. Motor byl V8 5,5 litru a vůz měl 3 místnou kabinu s velmi pohodlnými sedadly. Byl vybaven špičkovým řídícím systémem a širokou škálou výbavou, včetně tehdy moderních technologií jako klimatizace a vyhřívaná sedadla. Na čelním skle byla instalována velká maska chladiče a byl také vybaven chromovanými nárazníky a dveřmi vyrobenými z hliníku.
GAZ 14 (Chaika) je luxusní sovětský sedan s velkým motorem V8. Jeho design odkazuje na starší vozy z 30. let, ale má moderní technologie, jako jsou kotoučové brzdy nebo hydraulický posilovač řízení. Interiér je pokrytý kvalitním ekologicky šetrným materiálem a disponuje všemi základními moderními výbavami, jako je klimatizace nebo audiosystém. Vůz má velmi dobrou stabilitu na silnici a je vybaven pohodlným podvozkem, který dovoluje i vyšší rychlosti. Je robustní a spolehlivý, což umožňuje dlouhé cesty bez obav.
Auto GAZ 21 Volga je nejznámějším sovětským modelem. Bylo vyráběno v letech 1956-1970 a stalo se symbolem sovětského auta. Jeho výjimečnost se projevila v technice, designu i kvalitě. Mělo širokou kapotu, chromovanou masku a odolnou karoserii. Pod kapotou se ukrýval motor o objemu 2,4 litru a výkonu 65 koní. Interiér byl prostorný a pohodlný s měkkými sedadly a kovovou dekorací. GAZ 21 Volga se stala jedním z nejuznávanějších sovětských aut.
Automobil GAZ 22 Volga je legendární ruský model, který začal vyrábět automobilka Gorkijski Avtomobilny Zavod (GAZ) v roce 1956. Tento robustní sedan měří 5,3 metru a je poháněn 4-litrovým šestiválcem o výkonu 95 koní. Volga se stala symbolem ruského automobilového průmyslu a byla vyráběna až do roku 2010. Jeho karoserie je proti korozi chráněná galvanizací a má velkou zavazadelníkovou kapacitu. K dispozici je také široká škála možností vybavení, včetně klimatizace a elektrických oken.
GAZ 2308 Ataman je robustní a spolehlivý ruský osobní automobil, který byl uveden na trh v roce 1983. Vyrábí se v nováčkovské GAZ továrně v Něvinnomučersku. Tento model je poháněn čtyřválcovým zážehovým motorem o objemu 2,3 litru, který poskytuje výkon 74 kW. Jeho manuální převodovka má 5 stupňů. Automobil disponuje předním náhonem kol, předními vinutými pružinami a zadní nápravou s listovými pery. Má velmi úspornou spotřebu paliva, která se pohybuje od 7 do 8 litrů na 100 km. Je to spolehlivý a robustní automobil, který je vhodný pro krátké i dlouhé cesty.
Gaz 233001 Tigr je pohodlný a všestranný tereňák, který se vyrábí v Rusku od roku 2006. Je poháněn silným dieselovým motorem s výkonem 2,7 litru a vybaven 4x4 pohonem. Je vybaven robustními koly s vysokou světlou výškou a odpružením, což mu umožňuje jezdit po terénu bezkonkurenčně. Je vybaven moderním multimediálním systémem s navigací a klimatizací. Gaz 233001 Tigr nabízí nejvyšší bezpečnost. Je vybaven systémem příplatkových bezpečnostních prvků, včetně airbagů, ABS a posilovače řízení.
GAZ 24 Volga je sovětský automobil z produkce automobilky Gorkijskij Avtomobilnyj Zavod. Vyráběl se v letech 1966-1985. Měl výkonný čtyřválec o objemu 2,4 litru a výkonu 81 kW. Byl velmi prostorný a dobře vybavený. K dispozici byly dvou- a čtyřdveřové verze a karosářské varianty sedan, kombi a uzavřený pick-up. Vzhledem i konstrukcí se tento vůz stal ikonou sovětské automobilky.
GAZ 3102 Volga je automobil vyráběný v Rusku od roku 1970. Je to čtyřdveřový sedan s pohonem zadních kol. Má motory o objemu 1,3 až 2,4 litru a výkonu až 86 kW. Jeho design je typicky sovětský se silnými liniemi a robustní konstrukcí. Má velkou kapacitu interiéru a velký zavazadlový prostor. Jeho dlouhá životnost a spolehlivost ho činí oblíbeným uživatelům.
Auto GAZ 310221 Volga je legenda českých ulic. Jeho vzhled se dalo popsat jako robustní a téměř nezničitelné. Je poháněn 4-válcovým motorem o výkonu 55 kW. Vůz je vybaven manuální převodovkou se 4 rychlostmi vpřed a 1 vzad. Kola jsou obutá do 14" kol s pneumatikami 165/70 R14. Interiér je prostorný a komfortní s velkou palubovkou a pohodlnými sedadly. Na předním panelu je přítomna palivoměr, otáčkoměr a teploměr. Auto je spolehlivé a udržuje si dobrou kvalitu po dlouhou dobu. GAZ 310221 Volga je skvělou vozovou sestavou pro lidi, kteří chtějí robustní a spolehlivé auto.
Klasické auto z dob Sovětského svazu - GAZ 31029 Volga - je automobil střední třídy s klasickou karoserií se čtyřmi dveřmi. Pohání ho benzínový motor objemu 2,5 l s výkonem 75 koní. Auto má manuální převodovku se šesti rychlostmi. Jeho výbava je založena na základních prvcích - klimatizace, rádio, posilovač řízení, kotoučové brzdy. GAZ 31029 Volga je robustní a spolehlivé auto, které se vyznačuje nízkou spotřebou paliva.
Auto GAZ 3105 Volga je vůz střední třídy, který byl vyráběn sovětskou společností GAZ v letech 1976-1992.Má 2.4 litrový motor s výkonem 118 koní a manuální pětistupňovou převodovku. Jeho design je založen na základním vzhledu, který byl navržen v roce 1956. Díky své robustní konstrukci a dobře navržené mechanice je stále populární mezi automobilovými fanoušky. Vůz je vybaven klasickými prvky, které zahrnují plastové a chromované doplňky, kůží obšitý volant a čalounění sedadel. Jeho interiér je velmi prostorný a komfortní, který je vhodný pro cestování všemi typy terénů.
Automobil GAZ 3110 Volga je robustní sedan, který se poprvé objevil na trhu v roce 1995. Má stříbrnou karoserii, kulaté světlomety a zadní okno, které se táhne přes celou zadní část vozu. Tento model je poháněn 2,4litrovým benzínovým motorem, který má výkon 110 koní. Je vybaven 5stupňovou manuální převodovkou. Ve voze je k dispozici prostorná kabina se čtyřmi sedadly a velkým nákladovým prostorem. GAZ 3110 Volga je oblíbená volba pro svou spolehlivost a jednoduchou údržbu.
Automobil GAZ 31105 Volga je osobní vůz této ruské značky. Vyroben byl v letech 1998-2006. Měří 4,6 m na délku a 1,7 m na šířku. Váží 1350 kg. Stylově jeho design odpovídá 80. létům. Je poháněn benzinovým motorem o objemu 2,4 litru. Jeho maximální výkon je 85 koní a maximální rychlost je 155 km/h. Volga je vybavena klimatizací, posilovačem řízení a CD přehrávačem.
2000 - 2004
GAZ 3111 je malý sedan z kategorie aut, které se v Rusku vyráběly v 80. letech. Má šedou barvu, 4 dveře a 2 sedadla pro cestující. Je poháněn benzínovým motorem o objemu 1,5 litru a jeho maximální rychlost je 120 km/h. Uvnitř je místo na 4 osoby a je vybaven i klimatizací. Je celkově spolehlivý a úsporný, a proto je velmi oblíbený mezi řidiči.
GAZ 64 je třídveřová osobní automobilová řada vyráběná sovětskou automobilkou Gorkowskij Awtomobilnyj Zavod (GAZ) mezi lety 1945 až 1968. Jeho motor je 4-válcový, vznětový a má kapacitu 2,2 litru. Má manuální 4-rychlostní převodovku, zadní nápravu a kapalinou chlazený systém. Jeho výkon je 45 koní. Jeho interiér je velmi prostorný a pohodlný. Je velmi oblíbená pro svou spolehlivost a jednoduchou údržbu.
GAZ 67 je sovětský těžký terénní automobil, který byl vyráběn mezi lety 1943 až 1953. Jeho hlavním účelem byla doprava lidí a materiálu po těžko průchodných terénech a dokázal se s ním pohybovat i ve sněhu. Vůz měl otevřenou kabinku a čtyři místa pro cestující. K pohonu sloužil motor s objemem 2,5 l a výkonem 40 koní. Maximální rychlost byla 80 km/h a převodovka měla šest rychlostí. GAZ 67 byl také vybaven diferenciálem, třílistou přední nápravou a listovým zadním zavěšením.
1953 - 1972
Automobil GAZ 69 je sovětské vozidlo vyráběné v letech 1953 až 1973. Jeho karoserie je vyrobena z plechu a má čtyřdveřovou koncepci. Je poháněn čtyřválcovým benzínovým motorem o objemu 2,4 litru a výkonu 45 koní. K dispozici je pětistupňová manuální převodovka. Jeho maximální rychlost je 85 km/h a spotřeba paliva je 12-14 l/100 km. Je to vhodné auto pro terénní podmínky a slouží jako nákladní i osobní auto.
21 Volga Začátek 50. let 20. století znamenal pro sovětský automobilový průmysl začátek nové éry. Nejvýraznějším příkladem je luxusní model GAZ A21 Volga. Tento byl prvním sovětským vozem s aerodynamickým designem a dvoulitrovým šestiválcem. Volga byla poprvé na trhu v roce 1956 a vyvinuta byla jako luxusní vůz se špičkovými vlastnostmi. Vyznačuje se velkým prostorným interiérem, silným a úsporným motorem a moderními bezpečnostními prvky. Do roku 1970 bylo vyrobeno přes 1 milion těchto vozů.
GAZ M-1 je legendární ruský automobil, který se vyráběl v letech 1936–1943. Jednalo se o malý, lehký a výkonný model, který se vyznačoval zaoblenými tvarovanými linkami. K jeho motoru o objemu 1,3 litru byla připojena čtyřstupňová manuální převodovka a výkon 24 kW. GAZ M-1 byl spolehlivý, měl dobrou výdrž a snadnou údržbu. Model byl oblíbeným vozem pro městskou dopravu, ale později byl také používán k výcviku vojáků.
Věhlasný GAZ M-12 ZiM byl vyráběn v letech 1936 až 1959. Byl to luxusní model vyráběný v sovětském SSSR a byl to první automobil sériově vyráběný v Sovětském svazu. Byl to čtyřdveřový sedan s motorem o objemu 2,5 litru a výkonem 40 koní. Vůz měl manuální převodovku s pěti rychlostmi. Vůz byl vybaven komfortními prvky jako třeba ovládací páky a volantem s koženým obšitím. Přední kapota byla vyrobena z lehkých slitin. Byl to elegantní a nezapomenutelný vůz.
Automobil GAZ M-20 Pobeda se vyráběl v letech 1946 až 1958 v SSSR. Byl prvním osobním automobilem postaveným v sovětském státě po skončení druhé světové války. Jeho motor měl 4-válec o objemu 2,2 litru a výkonu 40 koní. Maximální rychlost byla 90 km/h. Interiér byl vybaven sedadly z kůže a tkaniny. Vozidlo bylo vybaveno klasickým předním nárazníkem, chromovanými rámečky kolem světel a chromovanými lištami na kapotě. Bylo to jedno z nejpopulárnějších automobilů v Sovětském svazu.
GAZ M-72 je legendární ruský osobní automobil, který byl vyráběn v letech 1952-1958. Měří 4,3 m a váží 1,2 tuny. Je poháněn čtyřválcovým motorem o objemu 2,5 litru a výkonu 65 koní. Je vybaven manuální převodovkou s pěti stupni, která umožňuje dosáhnout maximální rychlosti až 95 km/h. Je vybaven odpružením s nezávislými závěsy, které zajišťují pohodlnou jízdu. Jeho karoserie je klasická s kovovou kabinou a dřevěnou karosérií. Vůz je vybaven předními a zadními světly, které umožňují bezpečnou jízdu v noci.
2008 - 2010
GAZ Siber je malý, středně velký automobil, který byl uveden na trh v roce 2005. Jeho design je postaven na prvním modelu GAZ 21. Jeho interiér je moderní a luxusní. Má velkou místnost, která je vybavena klimatizací, rádio, CD přehrávačem a dalšími moderními funkcemi. Jeho motor je 1,6 litru o výkonu 109 koní. Jeho výkon je dostatečný pro každodenní jízdu. Jeho spotřeba paliva je také velmi nízká. Je velmi úsporný a dobře se ovládá. GAZ Siber je skvělou volbou pro ty, kteří hledají spolehlivý, moderní a úsporný automobil.
Automobil GAZ Sobol je automobilem ruské výroby. Je to osobní automobil s pohonem na přední kola, který byl poprvé uveden na trh v roce 1995. Jeho standardní motor je 2,3 litru o výkonu 90 koní. Automobil má pět míst a je dostupný ve dvouvariantách - hatchback a sedan. Je vybaven řadou moderních technologií jako jsou například kontrola trakce, klimatizace, airbagy, ABS a další. Jeho elegantní design a kvalitní výbava z něj dělají atraktivní a cenově dostupný automobil.