1990 - 2001
je průkopníkem mezi českými vozy. Vyvinut byl v roce 1962 v továrně v Mladé Boleslavi. Je poháněn dvouválcem o objemu 650 cm3 a výkonu 30 koní. Je malý, lehký a přitom robustní. Vůz má nezávislé zavěšení kol, což mu dodává vyšší stabilitu. Zrychlování je poměrně pomalé, ale jízdní vlastnosti jsou na střední úrovni. Vůz je vybaven manuální převodovkou a jeho spotřeba paliva je velmi nízká. LuAZ 1302 je jedinečným vozem, který vyniká svou odolností a spolehlivostí.
LuAZ 967 je legendární československý off-road automobil. Vyrobila ho v roce 1967 slovenská automobilka LIAZ. Jeho karoserie je robustní a je vybavena pohonem 4x4, což mu umožňuje projíždět terénem. Interiér je komfortní, s klasickou sestavou sedadel, včetně místa pro řidiče a spolujezdce. Je poháněn dvěma různými motory, které nabízí výkon až 40 kW. Vůz má také robustní podvozek s předními a zadními nápravami s listovými péry. Jeho robustnost a spolehlivost mu umožňuje použití pro off-roadové aktivity a pro dopravu po méně kvalitních silnicích.
1979 - 1996
LuAZ 969 je unikátní automobil z konce 60. let vyráběný v Ukrajině. Jeho konstrukce je robustní, má zadní nápravu s půllitrovým motorem o výkonu 29 koní. Jeho převodovka má 4 rychlosti a auto má kapacitu 4 až 5 lidí. Má velmi nízkou spotřebu paliva a může dosáhnout rychlosti až 100 km/h. Jeho design je charakteristický, jeho karoserie se skládá z černého pláště a bílé střechy.