Koenigsegg CC8S
Koenigsegg CC8S je supersportovní automobil vyráběný v roce 2002 až 2003. Jedná se o první model od švédského výrobce Koenigsegg. Jeho jedinečný design se skládá z vysokého zadního spoileru, širokých blatníků a velmi stylových paprskových kol. CC8S je vybaven 8-válcovým motorem se skříňí o objemu 4,7 litru a výkonem 612 koní. Auto je schopné dosáhnout rychlosti až 385 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy.
Model CC8S prošel 1x změnou: 1 řada (1998/2004)
| 4.7 MT 655k | |
| Jízdní vlastnosti | |
|---|---|
| Emisní standarty | - |
| Maximální dojezd | od 470 do 620 km |
| Maximální rychlost | 390 km/h |
| Objem nádrže | 80 l |
| Palivo | 98 |
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | - |
| Spotřeba na dálnici - 100 km | 13 l |
| Spotřeba ve městě - 100 km | 17 l |
| Zrychlení (0-100 km/h) | 3.5 s |
| 4.7 MT 655k | |
| Karosérie | |
| Délka | 4190 mm |
| Maximální kapacita kufru | 120 l |
| Minimální kapacita kufru | 120 l |
| Nakládací výška | - |
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - |
| Nejvyšší přípustná hmotnost | - |
| Objem nákladového prostoru | - |
| Počet sedadel | 2 |
| Pohotovostní hmotnost | 1175 kg |
| Přední náprava | - |
| Rozvor | 2660 mm |
| Šířka | 1990 mm |
| Světlá výška | 100 mm |
| Typ karosérie | Kupé |
| Užitečné zatížení | - |
| Výška | 1070 mm |
| Zadní náprava | - |
| Zatížení bržděného přívěsu | - |
| Zatížení přední/zadní nápravy | - |
| 4.7 MT 655k | |
| Motor | |
| Maximální točivý moment | 750 Nm |
| Maximální výkon při otáčkách | do 6 800 ot/m |
| Mezichladič | - |
| Nejvyšší výkon při otáčkách | do 5 000 ot/m |
| Objem | 4700 cm3 |
| Obsahuje | - |
| Počet válců | 8 |
| Rozložení válců | do V |
| Typ motoru | Benzin |
| Typ vstřikování | Injecdor |
| Válec | - |
| Ventilů na válec | 4 |
| Vrtání válce | - |
| Výkon | 655k |
| 4.7 MT 655k | |
| Odpružení a brzdy | |
| Přední brzdy | Chlazené kotouč |
| Přední tlumič | Zdvojené Kosti |
| Zadní brzdy | Chlazené kotouč |
| Zadní tlumič | Zdvojené Kosti |
| 4.7 MT 655k | |
| Převodovka a řazení | |
| Hnané nápravy | Zadní náhon |
| Počet rychlostních stupňů | 6 |
| Poloměr otáčení | 9.9 m |
| Typ převodovky | Manuální |