GAZ 310221 Volga
Auto GAZ 310221 Volga je legenda českých ulic. Jeho vzhled se dalo popsat jako robustní a téměř nezničitelné. Je poháněn 4-válcovým motorem o výkonu 55 kW. Vůz je vybaven manuální převodovkou se 4 rychlostmi vpřed a 1 vzad. Kola jsou obutá do 14" kol s pneumatikami 165/70 R14. Interiér je prostorný a komfortní s velkou palubovkou a pohodlnými sedadly. Na předním panelu je přítomna palivoměr, otáčkoměr a teploměr. Auto je spolehlivé a udržuje si dobrou kvalitu po dlouhou dobu. GAZ 310221 Volga je skvělou vozovou sestavou pro lidi, kteří chtějí robustní a spolehlivé auto.
Model 310221 Volga prošel 1x změnou: 1 řada (1998/2008)
| 2.1 D MT 110k | 2.3 MT 131k | 2.4 MT 90k | 2.4 MT 81k | |
| Jízdní vlastnosti | ||||
|---|---|---|---|---|
| Emisní standarty | - | - | - | - |
| Maximální dojezd | - | od 520 km | od 470 km | od 450 km |
| Maximální rychlost | - | 163 km/h | 147 km/h | 140 km/h |
| Objem nádrže | 70 l | 70 l | 70 l | 70 l |
| Palivo | diesel | 92 | 92 | 92 |
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | 11.7 l | 13.5 l | 13.8 l |
| Spotřeba na dálnici - 100 km | - | - | - | - |
| Spotřeba ve městě - 100 km | - | 13.5 l | 15 l | 15.5 l |
| Zrychlení (0-100 km/h) | - | 13.5 s | 19 s | 22 s |
| 2.1 D MT 110k | 2.3 MT 131k | 2.4 MT 90k | 2.4 MT 81k | |
| Karosérie | ||||
| Délka | 4885 mm | 4885 mm | 4885 mm | 4885 mm |
| Maximální kapacita kufru | 1510 l | 1510 l | 1510 l | 1510 l |
| Minimální kapacita kufru | 465 l | 465 l | 465 l | 465 l |
| Nakládací výška | - | - | - | - |
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - |
| Nejvyšší přípustná hmotnost | 2016 kg | 2016 kg | 2016 kg | 2016 kg |
| Objem nákladového prostoru | - | - | - | - |
| Počet sedadel | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Pohotovostní hmotnost | 1540 kg | 1540 kg | 1540 kg | 1540 kg |
| Přední náprava | - | - | - | - |
| Rozvor | 2800 mm | 2800 mm | 2800 mm | 2800 mm |
| Šířka | 1800 mm | 1800 mm | 1800 mm | 1800 mm |
| Světlá výška | 152 mm | 152 mm | 152 mm | 152 mm |
| Typ karosérie | Kombi | Kombi | Kombi | Kombi |
| Užitečné zatížení | 476 kg | 476 kg | 476 kg | 476 kg |
| Výška | 1438 mm | 1438 mm | 1438 mm | 1438 mm |
| Zadní náprava | - | - | - | - |
| Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - |
| Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - |
| 2.1 D MT 110k | 2.3 MT 131k | 2.4 MT 90k | 2.4 MT 81k | |
| Motor | ||||
| Maximální točivý moment | 250 Nm | 188 Nm | 174 Nm | 166 Nm |
| Maximální výkon při otáčkách | do 4 300 ot/m | do 5 200 ot/m | do 4 500 ot/m | do 4 500 ot/m |
| Mezichladič | Součástí | - | - | - |
| Nejvyšší výkon při otáčkách | do 1 800 ot/m | do 4 000 ot/m | od 2 400 do 2 600 ot/m | od 2 400 do 2 600 ot/m |
| Objem | 2133 cm3 | 2287 cm3 | 2445 cm3 | 2445 cm3 |
| Obsahuje | Turbo | - | - | - |
| Počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Rozložení válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
| Typ motoru | Diesel | Benzin | Benzin | Benzin |
| Typ vstřikování | přímé vstřikování | Vícebodové vstřikování | Karburátor | Karburátor |
| Válec | 94 mm | 92 mm | 92 mm | 92 mm |
| Ventilů na válec | 2 | 4 | 2 | 2 |
| Vrtání válce | 85 mm | 86 mm | 92 mm | 92 mm |
| Výkon | 110k | 131k | 90k | 81k |
| 2.1 D MT 110k | 2.3 MT 131k | 2.4 MT 90k | 2.4 MT 81k | |
| Odpružení a brzdy | ||||
| Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
| Přední tlumič | Nezávislé, Kosti, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Kosti, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Kosti, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Kosti, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, Stabilizační tyč |
| Zadní brzdy | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové |
| Zadní tlumič | Závislý, Pružiny, Tlumiče | Závislý, Pružiny, Tlumiče | Závislý, Pružiny, Tlumiče | Závislý, Pružiny, Tlumiče |
| 2.1 D MT 110k | 2.3 MT 131k | 2.4 MT 90k | 2.4 MT 81k | |
| Převodovka a řazení | ||||
| Hnané nápravy | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon |
| Počet rychlostních stupňů | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Poloměr otáčení | - | - | - | - |
| Typ převodovky | Manuální | Manuální | Manuální | Manuální |