GAZ M-20 Pobeda

GAZ M-20 Pobeda

Automobil GAZ M-20 Pobeda se vyráběl v letech 1946 až 1958 v SSSR. Byl prvním osobním automobilem postaveným v sovětském státě po skončení druhé světové války. Jeho motor měl 4-válec o objemu 2,2 litru a výkonu 40 koní. Maximální rychlost byla 90 km/h. Interiér byl vybaven sedadly z kůže a tkaniny. Vozidlo bylo vybaveno klasickým předním nárazníkem, chromovanými rámečky kolem světel a chromovanými lištami na kapotě. Bylo to jedno z nejpopulárnějších automobilů v Sovětském svazu.

Model M-20 Pobeda prošel 3x změnou: Third Series (/), Second series (1948/1955), First series (/)

 2.1 MT 52k
Jízdní vlastnosti
Emisní standarty-
Maximální dojezd-
Maximální rychlost105 km/h
Objem nádrže55 l
Palivo80
Spotřeba kombinovaná - 100 km13.5 l
Spotřeba na dálnici - 100 km-
Spotřeba ve městě - 100 km-
Zrychlení (0-100 km/h)46 s
 2.1 MT 52k
Karosérie
Délka4665 mm
Maximální kapacita kufru-
Minimální kapacita kufru-
Nakládací výška-
Nákladový prostor (délka x šířka x výška)-
Nejvyšší přípustná hmotnost1835 kg
Objem nákladového prostoru-
Počet sedadel5
Pohotovostní hmotnost1460 kg
Přední náprava1364 mm
Rozvor2700 mm
Šířka1695 mm
Světlá výška200 mm
Typ karosérieFastback
Užitečné zatížení-
Výška1640 mm
Zadní náprava1362 mm
Zatížení bržděného přívěsu-
Zatížení přední/zadní nápravy-
 2.1 MT 52k
Motor
Maximální točivý moment127 Nm
Maximální výkon při otáčkáchdo 3 600 ot/m
Mezichladič-
Nejvyšší výkon při otáčkáchdo 2 200 ot/m
Objem2111 cm3
Obsahuje-
Počet válců4
Rozložení válcůŘadový
Typ motoruBenzin
Typ vstřikováníKarburátor
Válec100 mm
Ventilů na válec2
Vrtání válce82 mm
Výkon52k
 2.1 MT 52k
Odpružení a brzdy
Přední brzdyBubnové
Přední tlumičHelical Pružiny
Zadní brzdyBubnové
Zadní tlumičPružiny
 2.1 MT 52k
Převodovka a řazení
Hnané nápravyZadní náhon
Počet rychlostních stupňů3
Poloměr otáčení-
Typ převodovkyManuální