Toyota Sprinter Marino
. Toyota Sprinter Marino je malý, ale mocný automobil. Je vybaven moderními technologiemi, které poskytují účinnou kontrolu. Jeho výkonný motor nabízí vysokou spotřebu paliva a vysokou úroveň účinnosti. Díky velkému prostoru pro cestování je Marino ideální pro rodinnou dovolenou nebo pro dlouhé cesty. Interiér je pohodlný a elegantní, s řadou moderních funkcí. Ochrana životního prostředí je zajištěna díky vysokému emisnímu standardu. Toyota Sprinter Marino je skvělým vozidlem pro každého, kdo je závislý na výkonu a komfortu.
Model Sprinter Marino prošel 1x změnou: 2 řada (1994/1998)
1.5 AT 105k | 1.5 MT 105k | 1.6 AT 115k | 1.6 AT 165k | 1.6 MT 115k | 1.6 MT 165k | 1.5 AT 100k | 1.5 MT 100k | 1.6 AT 160k | 1.6 AT 110k | 1.6 MT 160k | 1.6 MT 110k | |
Jízdní vlastnosti | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Emisní standarty | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Maximální dojezd | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Objem nádrže | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l |
Palivo | 92 | 92 | 92 | 98 | 92 | 98 | 92 | 92 | 98 | 92 | 98 | 92 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Spotřeba na dálnici - 100 km | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Spotřeba ve městě - 100 km | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Zrychlení (0-100 km/h) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
1.5 AT 105k | 1.5 MT 105k | 1.6 AT 115k | 1.6 AT 165k | 1.6 MT 115k | 1.6 MT 165k | 1.5 AT 100k | 1.5 MT 100k | 1.6 AT 160k | 1.6 AT 110k | 1.6 MT 160k | 1.6 MT 110k | |
Karosérie | ||||||||||||
Délka | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm | 4385 mm |
Maximální kapacita kufru | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Minimální kapacita kufru | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nakládací výška | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Počet sedadel | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Pohotovostní hmotnost | 1060 kg | 1020 kg | 1070 kg | 1110 kg | 1060 kg | 1080 kg | 1060 kg | 1000 kg | 1130 kg | 1080 kg | 1100 kg | 1050 kg |
Přední náprava | 1470 mm | 1470 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1470 mm | 1470 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm |
Rozvor | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm | 2465 mm |
Šířka | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1695 mm |
Světlá výška | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Typ karosérie | harddop | harddop | harddop | harddop | harddop | harddop | harddop | harddop | harddop | harddop | harddop | harddop |
Užitečné zatížení | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Výška | 1315 mm | 1315 mm | 1315 mm | 1310 mm | 1315 mm | 1310 mm | 1315 mm | 1315 mm | 1310 mm | 1315 mm | 1310 mm | 1315 mm |
Zadní náprava | 1460 mm | 1460 mm | 1450 mm | 1440 mm | 1450 mm | 1440 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1440 mm | 1450 mm | 1440 mm | 1450 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
1.5 AT 105k | 1.5 MT 105k | 1.6 AT 115k | 1.6 AT 165k | 1.6 MT 115k | 1.6 MT 165k | 1.5 AT 100k | 1.5 MT 100k | 1.6 AT 160k | 1.6 AT 110k | 1.6 MT 160k | 1.6 MT 110k | |
Motor | ||||||||||||
Maximální točivý moment | 135 Nm | 135 Nm | 147 Nm | 162 Nm | 147 Nm | 162 Nm | 135 Nm | 137 Nm | 162 Nm | 149 Nm | 162 Nm | 149 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 6 000 ot/m | do 6 000 ot/m | do 6 000 ot/m | do 7 800 ot/m | do 6 000 ot/m | do 7 800 ot/m | do 5 600 ot/m | do 5 600 ot/m | do 7 400 ot/m | do 5 800 ot/m | do 7 400 ot/m | do 5 800 ot/m |
Mezichladič | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 4 800 ot/m | do 4 800 ot/m | do 4 800 ot/m | do 5 600 ot/m | do 4 800 ot/m | do 5 600 ot/m | do 4 800 ot/m | do 4 400 ot/m | do 5 200 ot/m | do 4 600 ot/m | do 5 200 ot/m | do 4 600 ot/m |
Objem | 1498 cm3 | 1498 cm3 | 1587 cm3 | 1578 cm3 | 1587 cm3 | 1578 cm3 | 1498 cm3 | 1498 cm3 | 1578 cm3 | 1587 cm3 | 1578 cm3 | 1587 cm3 |
Obsahuje | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Rozložení válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
Válec | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání válce | 78.7 mm | 78.7 mm | 81 mm | 78.7 mm | 81 mm | 81 mm | 78.7 mm | 78.7 mm | 81 mm | 81 mm | 81 mm | 81 mm |
Výkon | 105k | 105k | 115k | 165k | 115k | 165k | 100k | 100k | 160k | 110k | 160k | 110k |
1.5 AT 105k | 1.5 MT 105k | 1.6 AT 115k | 1.6 AT 165k | 1.6 MT 115k | 1.6 MT 165k | 1.5 AT 100k | 1.5 MT 100k | 1.6 AT 160k | 1.6 AT 110k | 1.6 MT 160k | 1.6 MT 110k | |
Odpružení a brzdy | ||||||||||||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Kosti | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč |
Zadní brzdy | Bubnové | Bubnové | Bubnové | kotouč | Bubnové | kotouč | Bubnové | Bubnové | kotouč | Bubnové | Bubnové | Bubnové |
Zadní tlumič | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny, Stabilizační tyč |
1.5 AT 105k | 1.5 MT 105k | 1.6 AT 115k | 1.6 AT 165k | 1.6 MT 115k | 1.6 MT 165k | 1.5 AT 100k | 1.5 MT 100k | 1.6 AT 160k | 1.6 AT 110k | 1.6 MT 160k | 1.6 MT 110k | |
Převodovka a řazení | ||||||||||||
Hnané nápravy | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon |
Počet rychlostních stupňů | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 |
Poloměr otáčení | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m | 9.6 m |
Typ převodovky | Automat | Manuální | Automat | Automat | Manuální | Manuální | Automat | Manuální | Automat | Automat | Manuální | Manuální |