Toyota MR-S
Toyota MR-S je sportovní auto s motorem 1.8l, vyráběné od roku 1999 do 2007. Disponuje předním pohonem a manuální převodovkou. Jeho design je elegantní a dynamický. Interiér je čistý a moderní, s přehlednou palubní deskou, která poskytuje uživatelsky přívětivé ovládání. MR-S je vybaven komfortními prvky, jako jsou klimatizace, tempomat a multifunkční volant. Na silnici se vyznačuje vynikajícími jízdními vlastnostmi, skvělou ovladatelností a dobrou spotřebou paliva.
Model MR-S prošel 2x změnou: ZZW30 [facelift] (2003/2007), ZZW30 (2000/2002)
| 1.8 MT 140k | 1.8 SMT 140k | |
| Jízdní vlastnosti | ||
|---|---|---|
| Emisní standarty | EURO III | EURO III |
| Maximální dojezd | od 480 do 810 km | - |
| Maximální rychlost | 211 km/h | - |
| Objem nádrže | 48 l | 48 l |
| Palivo | 95 | 95 |
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | 7.4 l | - |
| Spotřeba na dálnici - 100 km | 5.9 l | - |
| Spotřeba ve městě - 100 km | 10.1 l | - |
| Zrychlení (0-100 km/h) | 8 s | - |
| 1.8 MT 140k | 1.8 SMT 140k | |
| Karosérie | ||
| Délka | 3886 mm | 3886 mm |
| Maximální kapacita kufru | - | - |
| Minimální kapacita kufru | - | - |
| Nakládací výška | - | - |
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - |
| Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - |
| Objem nákladového prostoru | - | - |
| Počet sedadel | 2 | 2 |
| Pohotovostní hmotnost | 996 kg | 1005 kg |
| Přední náprava | 1476 mm | 1476 mm |
| Rozvor | 2451 mm | 2451 mm |
| Šířka | 1694 mm | 1694 mm |
| Světlá výška | 124 mm | 124 mm |
| Typ karosérie | Roadster | Roadster |
| Užitečné zatížení | - | - |
| Výška | 1229 mm | 1229 mm |
| Zadní náprava | 1461 mm | 1461 mm |
| Zatížení bržděného přívěsu | - | - |
| Zatížení přední/zadní nápravy | - | - |
| 1.8 MT 140k | 1.8 SMT 140k | |
| Motor | ||
| Maximální točivý moment | 170 Nm | 170 Nm |
| Maximální výkon při otáčkách | do 6 400 ot/m | do 6 400 ot/m |
| Mezichladič | - | - |
| Nejvyšší výkon při otáčkách | do 4 400 ot/m | do 4 400 ot/m |
| Objem | 1794 cm3 | 1794 cm3 |
| Obsahuje | - | - |
| Počet válců | 4 | 4 |
| Rozložení válců | Řadový | Řadový |
| Typ motoru | Benzin | Benzin |
| Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
| Válec | 91.5 mm | 91.5 mm |
| Ventilů na válec | 4 | 4 |
| Vrtání válce | 79 mm | 79 mm |
| Výkon | 140k | 140k |
| 1.8 MT 140k | 1.8 SMT 140k | |
| Odpružení a brzdy | ||
| Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
| Přední tlumič | Nezávislé, McPherson Vzpěry | Nezávislé, McPherson Vzpěry |
| Zadní brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
| Zadní tlumič | Nezávislé, McPherson Vzpěry | Nezávislé, McPherson Vzpěry |
| 1.8 MT 140k | 1.8 SMT 140k | |
| Převodovka a řazení | ||
| Hnané nápravy | Zadní náhon | Zadní náhon |
| Počet rychlostních stupňů | 6 | 6 |
| Poloměr otáčení | 10 m | 10 m |
| Typ převodovky | Manuální | Elektronická |