Scion FR-S
Scion FR-S je dvoumístný sportovní automobil s pohonem zadních kol, který vyvinulo japonské automobilové partnerství Toyota / Subaru. Je založen na koncepci "atletický" auto s obratnou ovladatelností. Motor je zážehový a 2,0 litrů s výkonem 200 bhp. Jeho největší výhodou je nízká hmotnost a dostupnost 6-rychlostní manuální převodovky. Interiér je moderní a komfortní, nabízí spoustu prostoru, dobrou výhledovost a širokou škálu vybavení.
Model FR-S prošel 1x změnou: 1 řada (2012/2019)
2.0 AT 200k | 2.0 MT 200k | |
Jízdní vlastnosti | ||
---|---|---|
Emisní standarty | EURO V | EURO V |
Maximální dojezd | od 530 do 720 km | od 500 do 640 km |
Maximální rychlost | 226 km/h | 226 km/h |
Objem nádrže | 50 l | 50 l |
Palivo | 95 | 95 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | 8.4 l | 9.4 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 6.9 l | 7.8 l |
Spotřeba ve městě - 100 km | 9.4 l | 10.1 l |
Zrychlení (0-100 km/h) | 7.8 s | 7.6 s |
2.0 AT 200k | 2.0 MT 200k | |
Karosérie | ||
Délka | 4234 mm | 4234 mm |
Maximální kapacita kufru | 243 l | 243 l |
Minimální kapacita kufru | 243 l | 243 l |
Nakládací výška | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | 1670 kg | 1670 kg |
Objem nákladového prostoru | - | - |
Počet sedadel | 4 | 4 |
Pohotovostní hmotnost | 1240 kg | 1240 kg |
Přední náprava | 1520 mm | 1520 mm |
Rozvor | 2570 mm | 2570 mm |
Šířka | 1775 mm | 1775 mm |
Světlá výška | 124 mm | 124 mm |
Typ karosérie | Kupé | Kupé |
Užitečné zatížení | - | - |
Výška | 1285 mm | 1285 mm |
Zadní náprava | 1540 mm | 1540 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - |
2.0 AT 200k | 2.0 MT 200k | |
Motor | ||
Maximální točivý moment | 205 Nm | 205 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 7 000 ot/m | do 7 000 ot/m |
Mezichladič | - | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | od 6 400 do 6 600 ot/m | od 6 400 do 6 600 ot/m |
Objem | 1998 cm3 | 1998 cm3 |
Obsahuje | - | - |
Počet válců | 4 | 4 |
Rozložení válců | Opposed | Opposed |
Typ motoru | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | přímé vstřikování | přímé vstřikování |
Válec | 86 mm | 86 mm |
Ventilů na válec | 4 | 4 |
Vrtání válce | 86 mm | 86 mm |
Výkon | 200k | 200k |
2.0 AT 200k | 2.0 MT 200k | |
Odpružení a brzdy | ||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Stabilizační tyč |
Zadní brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Zadní tlumič | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti |
2.0 AT 200k | 2.0 MT 200k | |
Převodovka a řazení | ||
Hnané nápravy | Přední náhon | Přední náhon |
Počet rychlostních stupňů | 6 | 6 |
Poloměr otáčení | 11 m | 11 m |
Typ převodovky | Automat | Manuální |