Renault Fuego
Renault Fuego byl automobil vyráběný francouzskou automobilkou Renault v letech 1980 - 1986. Byl koncipován jako 2-dveřový coupé a byl osazen motorem vpředu s předním náhonem. Byl to první Renault s motorem 1,6 litru (s výkonem 80 koní) a byl vybaven jednou z nejmodernějších převodovek v té době. Vybavení zahrnovalo klimatizaci, elektrické ovládání oken a zrcátek, kolébku sedaček a větráky. Vůz byl vybaven šesti airbagy a ABS.
Model Fuego prošel 3x změnou: 1 řada [facelift] (1984/1989), 1 řada [2th facelift] (1990/1995), 1 řada (1980/1985)
2.2 MT 121k | 1.6 T MT 132k | 2.1 TD MT 88k | 2.2 MT 114k | 1.4 MT 64k | 1.6 AT 96k | 1.6 MT 96k | 1.6 MT 74k | 2.0 MT 110k | |
Jízdní vlastnosti | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Emisní standarty | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Maximální dojezd | - | od 540 do 740 km | od 850 do 1 190 km | - | - | - | - | - | - |
Maximální rychlost | 194 km/h | 198 km/h | 175 km/h | - | 160 km/h | 173 km/h | 180 km/h | 163 km/h | 190 km/h |
Objem nádrže | 57 l | 57 l | 57 l | 57 l | 57 l | 57 l | 57 l | 57 l | 57 l |
Palivo | 92 | 92 | diesel | 92 | 92 | 92 | 92 | 92 | 92 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | 8 l | 6.1 l | - | 7 l | 9.2 l | 8.3 l | 6.7 l | 8.2 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | - | 7.7 l | 4.8 l | - | - | - | - | - | - |
Spotřeba ve městě - 100 km | - | 10.5 l | 6.7 l | - | - | - | - | - | - |
Zrychlení (0-100 km/h) | 11.4 s | 9.1 s | 13.2 s | - | 15 s | 13 s | 12.1 s | 15 s | 11 s |
2.2 MT 121k | 1.6 T MT 132k | 2.1 TD MT 88k | 2.2 MT 114k | 1.4 MT 64k | 1.6 AT 96k | 1.6 MT 96k | 1.6 MT 74k | 2.0 MT 110k | |
Karosérie | |||||||||
Délka | 4384 mm | 4361 mm | 4361 mm | 4361 mm | 4361 mm | 4361 mm | 4361 mm | 4361 mm | 4361 mm |
Maximální kapacita kufru | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l |
Minimální kapacita kufru | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l | 337 l |
Nakládací výška | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | - | 1380 kg | 1480 kg | - | 1330 kg | 1480 kg | 1355 kg | 1330 kg | 1400 kg |
Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Počet sedadel | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Pohotovostní hmotnost | - | 1045 kg | 1130 kg | - | 934 kg | 1030 kg | 990 kg | 969 kg | 1016 kg |
Přední náprava | 1430 mm | 1430 mm | 1430 mm | 1430 mm | 1430 mm | 1430 mm | 1430 mm | 1430 mm | 1430 mm |
Rozvor | 2441 mm | 2441 mm | 2441 mm | 2441 mm | 2441 mm | 2441 mm | 2441 mm | 2441 mm | 2441 mm |
Šířka | 1692 mm | 1689 mm | 1689 mm | 1689 mm | 1689 mm | 1689 mm | 1689 mm | 1689 mm | 1689 mm |
Světlá výška | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Typ karosérie | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé |
Užitečné zatížení | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Výška | 1331 mm | 1321 mm | 1321 mm | 1321 mm | 1321 mm | 1321 mm | 1321 mm | 1321 mm | 1321 mm |
Zadní náprava | 1348 mm | 1349 mm | 1349 mm | 1349 mm | 1349 mm | 1349 mm | 1349 mm | 1349 mm | 1349 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
2.2 MT 121k | 1.6 T MT 132k | 2.1 TD MT 88k | 2.2 MT 114k | 1.4 MT 64k | 1.6 AT 96k | 1.6 MT 96k | 1.6 MT 74k | 2.0 MT 110k | |
Motor | |||||||||
Maximální točivý moment | 186 Nm | 199 Nm | 181 Nm | 183 Nm | 101 Nm | 130 Nm | 130 Nm | 128 Nm | 160 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 6 000 ot/m | do 5 500 ot/m | do 4 250 ot/m | do 5 500 ot/m | do 5 500 ot/m | do 5 750 ot/m | do 5 750 ot/m | do 5 000 ot/m | do 5 500 ot/m |
Mezichladič | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 3 000 ot/m | do 3 000 ot/m | do 2 000 ot/m | do 2 750 ot/m | do 3 000 ot/m | do 3 500 ot/m | do 3 500 ot/m | do 3 000 ot/m | do 3 000 ot/m |
Objem | 2165 cm3 | 1565 cm3 | 2068 cm3 | 2165 cm3 | 1397 cm3 | 1647 cm3 | 1647 cm3 | 1647 cm3 | 1995 cm3 |
Obsahuje | - | Turbo | Turbo | - | - | - | - | - | - |
Počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Rozložení válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Diesel | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | Karburátor | Karburátor | Injecdor | Karburátor | Karburátor | Karburátor | Karburátor | Karburátor | Karburátor |
Válec | 88 mm | 84 mm | 89 mm | 88 mm | 77 mm | 84 mm | 84 mm | 84 mm | 82 mm |
Ventilů na válec | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Vrtání válce | 89 mm | 77 mm | 86 mm | 89 mm | 76 mm | 79 mm | 79 mm | 79 mm | 88 mm |
Výkon | 121k | 132k | 88k | 114k | 64k | 96k | 96k | 74k | 110k |
2.2 MT 121k | 1.6 T MT 132k | 2.1 TD MT 88k | 2.2 MT 114k | 1.4 MT 64k | 1.6 AT 96k | 1.6 MT 96k | 1.6 MT 74k | 2.0 MT 110k | |
Odpružení a brzdy | |||||||||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | kotouč | Chlazené kotouč | kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Stabilizační tyč | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Stabilizační tyč | Zdvojené Kosti | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Stabilizační tyč | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti |
Zadní brzdy | kotouč | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové |
Zadní tlumič | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti |
2.2 MT 121k | 1.6 T MT 132k | 2.1 TD MT 88k | 2.2 MT 114k | 1.4 MT 64k | 1.6 AT 96k | 1.6 MT 96k | 1.6 MT 74k | 2.0 MT 110k | |
Převodovka a řazení | |||||||||
Hnané nápravy | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon |
Počet rychlostních stupňů | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 |
Poloměr otáčení | 10.2 m | 10.2 m | 10.2 m | 10.2 m | 10.2 m | 10.2 m | 10.2 m | 10.2 m | 10.2 m |
Typ převodovky | Manuální | Manuální | Manuální | Manuální | Manuální | Automat | Manuální | Manuální | Manuální |