Renault Fregate
Auto Renault Fregate bylo vyvinuto v 50. letech minulého století a jeho retro design a pohodlné sedadlo přinesly pohodlnou jízdu. Vybaveno šestiválcovým motorem s výkonem pod kapotou a novou převodovkou, bylo oslavováno jako "velké auto pro malý peníz". Podvozek vynikal robustním konstrukčním stylem a velmi dobrými jízdními vlastnostmi. Ovládání bylo snadné a přeprava byla pohodlná. Fregate byl v průběhu let modernizován a stal se jedním z nejpopulárnějších francouzských automobilů.
Model Fregate prošel 3x změnou: 1 řada [facelift] (1953/1958), 1 řada [2th facelift] (1958/1960), 1 řada (1951/1955)
2.1 MT 80k | 2.1 Transfluide 80k | 2.0 MT 65k | 2.1 MT 77k | 2.0 MT 58k | |
Jízdní vlastnosti | |||||
---|---|---|---|---|---|
Emisní standarty | - | - | - | - | - |
Maximální dojezd | - | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | - | - | - | 130 km/h |
Objem nádrže | - | - | - | - | - |
Palivo | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | - | - | - | - |
Spotřeba na dálnici - 100 km | - | - | - | - | - |
Spotřeba ve městě - 100 km | - | - | - | - | - |
Zrychlení (0-100 km/h) | - | - | - | - | - |
2.1 MT 80k | 2.1 Transfluide 80k | 2.0 MT 65k | 2.1 MT 77k | 2.0 MT 58k | |
Karosérie | |||||
Délka | 4730 mm | 4730 mm | 4730 mm | 4730 mm | 4730 mm |
Maximální kapacita kufru | - | - | - | - | - |
Minimální kapacita kufru | - | - | - | - | - |
Nakládací výška | - | - | - | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - | - | - |
Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - |
Počet sedadel | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Pohotovostní hmotnost | - | - | - | - | 1150 kg |
Přední náprava | 1400 mm | 1400 mm | 1400 mm | 1400 mm | 1400 mm |
Rozvor | 2800 mm | 2800 mm | 2800 mm | 2800 mm | 2800 mm |
Šířka | 1730 mm | 1730 mm | 1730 mm | 1730 mm | 1730 mm |
Světlá výška | - | - | - | - | - |
Typ karosérie | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan |
Užitečné zatížení | - | - | - | - | - |
Výška | 1560 mm | 1560 mm | 1560 mm | 1560 mm | 1560 mm |
Zadní náprava | 1400 mm | 1400 mm | 1400 mm | 1400 mm | 1400 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - |
2.1 MT 80k | 2.1 Transfluide 80k | 2.0 MT 65k | 2.1 MT 77k | 2.0 MT 58k | |
Motor | |||||
Maximální točivý moment | 169 Nm | 169 Nm | 131 Nm | 164 Nm | 131 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 4 000 ot/m | do 4 000 ot/m | do 3 600 ot/m | do 4 000 ot/m | do 3 500 ot/m |
Mezichladič | Součástí | Součástí | Součástí | Součástí | Součástí |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 2 500 ot/m | do 2 500 ot/m | do 2 600 ot/m | do 2 200 ot/m | do 2 300 ot/m |
Objem | 2141 cm3 | 2141 cm3 | 1997 cm3 | 2141 cm3 | 1997 cm3 |
Obsahuje | - | - | - | - | - |
Počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Rozložení válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | Karburátor | Karburátor | Karburátor | Karburátor | Karburátor |
Válec | 88 mm | 88 mm | 88 mm | 88 mm | 88 mm |
Ventilů na válec | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Vrtání válce | 88 mm | 88 mm | 85 mm | 88 mm | 85 mm |
Výkon | 80k | 80k | 65k | 77k | 58k |
2.1 MT 80k | 2.1 Transfluide 80k | 2.0 MT 65k | 2.1 MT 77k | 2.0 MT 58k | |
Odpružení a brzdy | |||||
Přední brzdy | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové |
Přední tlumič | Nezávislé, Pákové, Tlumiče, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Pákové, Tlumiče, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Pákové, Tlumiče, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Pákové, Tlumiče, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Pákové, Tlumiče, Pružiny, Stabilizační tyč |
Zadní brzdy | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové | Bubnové |
Zadní tlumič | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Pružiny | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Pružiny | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Pružiny | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Pružiny | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Pružiny |
2.1 MT 80k | 2.1 Transfluide 80k | 2.0 MT 65k | 2.1 MT 77k | 2.0 MT 58k | |
Převodovka a řazení | |||||
Hnané nápravy | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon |
Počet rychlostních stupňů | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 |
Poloměr otáčení | 11 m | 11 m | 11 m | 11 m | 11 m |
Typ převodovky | Manuální | Automat | Manuální | Manuální | Manuální |