Peugeot 408
Auto Peugeot 408 je vysoce výkonný a dynamický sedan s moderním designem. Poskytuje vynikající jízdní vlastnosti a spotřebu paliva. Má aerodynamický vzhled a prostornou kabinu, která je pohodlná pro řidiče i cestující. Je vybaveno moderními technologiemi, jako je palubní počítač, Bluetooth, systém audio, LCD displej a další. Výkonný motor a hladce se rozvíjející převodovka zajišťují dynamickou a komfortní jízdu. Peugeot 408 je ideální auto pro lidi, kteří hledají moderní, výkonné a úsporné auto.
Model 408 prošel 2x změnou: 1 řada [facelift] (2017/2019), 1 řada (2012/2017)
1.6 VTi AT 120k | 1.6 THP AT 150k | 1.6 MT 110k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 HDI MT 112k | 1.6 MT 115k | 1.6 HDI MT 114k | 2.0 Tiptronic 147k | 2.0 MT 147k | 1.6 AT 115k | |
Jízdní vlastnosti | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Emisní standarty | EURO V | EURO V | EURO IV | EURO V | EURO IV | EURO V | EURO IV | EURO IV | EURO IV | EURO V |
Maximální dojezd | od 590 do 1 070 km | od 520 do 950 km | od 590 do 1 000 km | od 650 do 1 150 km | od 970 do 1 400 km | - | od 970 do 1 400 km | - | - | od 680 do 1 070 km |
Maximální rychlost | 185 km/h | 207 km/h | 184 km/h | 195 km/h | 185 km/h | 189 km/h | 185 km/h | 195 km/h | 183 km/h | 190 km/h |
Objem nádrže | 60 l | 60 l | 60 l | 60 l | 60 l | 60 l | 60 l | - | - | 60 l |
Palivo | 92 | 92 | 92 | 92 | diesel | 95 | diesel | 92 | 92 | 95 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | 7.4 l | 8.2 l | 7.5 l | 6.7 l | 5 l | 7.1 l | 5 l | 8.4 l | 8.1 l | 6.7 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 5.6 l | 6.3 l | 6 l | 5.2 l | 4.3 l | - | 4.3 l | - | - | 5.6 l |
Spotřeba ve městě - 100 km | 10.1 l | 11.6 l | 10.1 l | 9.3 l | 6.2 l | - | 6.2 l | - | - | 8.8 l |
Zrychlení (0-100 km/h) | 13.8 s | 9.6 s | 13.3 s | 10.9 s | 11 s | 10.9 s | 11 s | - | - | 12.5 s |
1.6 VTi AT 120k | 1.6 THP AT 150k | 1.6 MT 110k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 HDI MT 112k | 1.6 MT 115k | 1.6 HDI MT 114k | 2.0 Tiptronic 147k | 2.0 MT 147k | 1.6 AT 115k | |
Karosérie | ||||||||||
Délka | 4703 mm | 4703 mm | 4703 mm | 4703 mm | 4703 mm | 4703 mm | 4703 mm | 4680 mm | 4680 mm | 4703 mm |
Maximální kapacita kufru | 560 l | 560 l | 560 l | 560 l | 560 l | 560 l | 560 l | 562 l | 562 l | 560 l |
Minimální kapacita kufru | 560 l | 560 l | 560 l | 560 l | 560 l | 560 l | 560 l | 562 l | 562 l | 560 l |
Nakládací výška | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | 1800 kg | 1820 kg | 1789 kg | 1800 kg | 1810 kg | 1800 kg | 1810 kg | 1816 kg | 1816 kg | 1800 kg |
Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Počet sedadel | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Pohotovostní hmotnost | 1398 kg | 1419 kg | 1375 kg | 1374 kg | 1400 kg | 1427 kg | 1400 kg | 1390 kg | 1390 kg | 1374 kg |
Přední náprava | 1522 mm | 1522 mm | 1522 mm | 1522 mm | 1522 mm | 1522 mm | 1522 mm | 1522 mm | 1522 mm | 1526 mm |
Rozvor | 2717 mm | 2717 mm | 2717 mm | 2717 mm | 2717 mm | 2717 mm | 2717 mm | 2710 mm | 2710 mm | 2717 mm |
Šířka | 1815 mm | 1815 mm | 1815 mm | 1815 mm | 1815 mm | 1815 mm | 1815 mm | 1815 mm | 1815 mm | 1815 mm |
Světlá výška | 180 mm | 175 mm | 175 mm | 180 mm | 175 mm | 175 mm | 175 mm | 180 mm | 180 mm | 175 mm |
Typ karosérie | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan |
Užitečné zatížení | 402 kg | 401 kg | 414 kg | 426 kg | 410 kg | 373 kg | 410 kg | - | - | 426 kg |
Výška | 1505 mm | 1505 mm | 1505 mm | 1505 mm | 1505 mm | 1505 mm | 1505 mm | 1525 mm | 1525 mm | 1505 mm |
Zadní náprava | 1503 mm | 1503 mm | 1503 mm | 1503 mm | 1503 mm | 1503 mm | 1503 mm | 1503 mm | 1503 mm | 1521 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
1.6 VTi AT 120k | 1.6 THP AT 150k | 1.6 MT 110k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 HDI MT 112k | 1.6 MT 115k | 1.6 HDI MT 114k | 2.0 Tiptronic 147k | 2.0 MT 147k | 1.6 AT 115k | |
Motor | ||||||||||
Maximální točivý moment | 160 Nm | 240 Nm | 147 Nm | 160 Nm | 254 Nm | 150 Nm | 254 Nm | 200 Nm | 200 Nm | 150 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 6 000 ot/m | do 6 000 ot/m | do 5 800 ot/m | do 6 000 ot/m | do 3 600 ot/m | do 6 050 ot/m | do 3 600 ot/m | do 5 750 ot/m | do 5 750 ot/m | do 6 050 ot/m |
Mezichladič | - | - | - | - | Součástí | - | Součástí | - | - | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 4 250 ot/m | do 1 400 ot/m | do 4 000 ot/m | do 4 250 ot/m | do 1 750 ot/m | do 4 000 ot/m | do 1 750 ot/m | do 4 000 ot/m | do 4 000 ot/m | do 4 000 ot/m |
Objem | 1598 cm3 | 1598 cm3 | 1587 cm3 | 1598 cm3 | 1560 cm3 | 1587 cm3 | 1560 cm3 | 1997 cm3 | 1997 cm3 | 1587 cm3 |
Obsahuje | - | Turbo | - | - | Turbo | - | Turbo | - | - | - |
Počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Rozložení válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Diesel | Benzin | Diesel | Benzin | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | přímé vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | přímé vstřikování | Vícebodové vstřikování | přímé vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
Válec | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 82 mm |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 4 | 2 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání válce | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 78.5 mm |
Výkon | 120k | 150k | 110k | 120k | 112k | 115k | 114k | 147k | 147k | 115k |
1.6 VTi AT 120k | 1.6 THP AT 150k | 1.6 MT 110k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 HDI MT 112k | 1.6 MT 115k | 1.6 HDI MT 114k | 2.0 Tiptronic 147k | 2.0 MT 147k | 1.6 AT 115k | |
Odpružení a brzdy | ||||||||||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Pružiny | Vlečná ramena | Vlečná ramena | Pseudo MacPherson |
Zadní brzdy | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Zadní tlumič | Závislý, Pružiny | Závislý, Pružiny | Závislý, Pružiny | Závislý, Pružiny | Závislý, Pružiny | Závislý, Pružiny | Závislý, Pružiny | Vlečná ramena | Vlečná ramena | Cross Nosník |
1.6 VTi AT 120k | 1.6 THP AT 150k | 1.6 MT 110k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 HDI MT 112k | 1.6 MT 115k | 1.6 HDI MT 114k | 2.0 Tiptronic 147k | 2.0 MT 147k | 1.6 AT 115k | |
Převodovka a řazení | ||||||||||
Hnané nápravy | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon |
Počet rychlostních stupňů | 4 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 4 | 5 | 6 |
Poloměr otáčení | - | - | 11 m | 11 m | - | 11 m | - | - | - | 11.8 m |
Typ převodovky | Automat | Automat | Manuální | Manuální | Manuální | Manuální | Manuální | Automat | Manuální | Automat |