Peugeot 208
je malý městský automobil, který se vyznačuje moderním designem. Je vybaven benzínovým motorem o objemu 1.2 litru a výkonu 60 kW, který je schopný vyvinout až 118 Nm točivého momentu. Jeho maximální rychlost je 185 km/h a spotřeba paliva v kombinovaném režimu je 4,3 litru na 100 km. Peugeot 208 je vybaven řadou moderních technologií, jako je například parkovací asistent, adaptivní tempomat nebo 8" dotykový displej pro navigaci.
Model 208 prošel 1x změnou: 1 řada (2012/2016)
1.0 VTi MT 68k | 1.2 VTi ETG 82k | 1.2 VTi MT 82k | 1.4 HDi MT 68k | 1.6 VTi AT 120k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 e-HDi MT 115k | 1.6 e-HDi MT 92k | 1.6 MT 200k | |
Jízdní vlastnosti | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Emisní standarty | EURO V | EURO V | EURO V | EURO V | EURO V | EURO V | EURO V | EURO V | EURO V |
Maximální dojezd | od 980 do 1 320 km | do 1 280 km | od 910 do 1 280 km | od 1 140 do 1 470 km | od 510 do 1 020 km | od 620 do 1 110 km | od 1 090 do 1 470 km | od 1 110 do 1 470 km | od 610 do 1 060 km |
Maximální rychlost | 163 km/h | 177 km/h | 175 km/h | 163 km/h | 190 km/h | 190 km/h | 190 km/h | 185 km/h | 230 km/h |
Objem nádrže | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l |
Palivo | 95 | 95 | 95 | diesel | 95 | 95 | diesel | diesel | 95 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | 4.3 l | 4.8 l | 4.5 l | 3.8 l | 6.7 l | 5.8 l | 3.8 l | 3.8 l | 5.9 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 3.8 l | 3.9 l | 3.9 l | 3.4 l | 4.9 l | 4.5 l | 3.4 l | 3.4 l | 4.7 l |
Spotřeba ve městě - 100 km | 5.1 l | - | 5.5 l | 4.4 l | 9.8 l | 8.1 l | 4.6 l | 4.5 l | 8.2 l |
Zrychlení (0-100 km/h) | 14 s | 14.8 s | 12.2 s | 13.5 s | 10.7 s | 9.9 s | 9.7 s | 10.9 s | 6.8 s |
1.0 VTi MT 68k | 1.2 VTi ETG 82k | 1.2 VTi MT 82k | 1.4 HDi MT 68k | 1.6 VTi AT 120k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 e-HDi MT 115k | 1.6 e-HDi MT 92k | 1.6 MT 200k | |
Karosérie | |||||||||
Délka | 3962 mm | 3962 mm | 3962 mm | 3962 mm | 3962 mm | 3962 mm | 3962 mm | 3962 mm | 3962 mm |
Maximální kapacita kufru | 1076 l | 1152 l | 1076 l | 285 l | 1076 l | 285 l | 285 l | 1076 l | 1152 l |
Minimální kapacita kufru | 311 l | 311 l | 311 l | 285 l | 311 l | 285 l | 285 l | 311 l | 285 l |
Nakládací výška | - | - | - | - | - | - | - | - | 688 mm |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | 1484 kg | 1530 kg | 1527 kg | 1980 kg | 1625 kg | 2565 kg | 2645 kg | 1625 kg | 1650 kg |
Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Počet sedadel | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Pohotovostní hmotnost | 975 kg | 1075 kg | 975 kg | 1605 kg | 1090 kg | 1605 kg | 1665 kg | 1080 kg | 1160 kg |
Přední náprava | 1475 mm | 1475 mm | 1475 mm | 1471 mm | 1475 mm | 1471 mm | 1471 mm | 1475 mm | 1481 mm |
Rozvor | 2538 mm | 2538 mm | 2538 mm | 2538 mm | 2538 mm | 2538 mm | 2538 mm | 2538 mm | 2538 mm |
Šířka | 1739 mm | 1739 mm | 1739 mm | 2004 mm | 1739 mm | 2004 mm | 2004 mm | 1739 mm | 1739 mm |
Světlá výška | 123 mm | 160 mm | 123 mm | 123 mm | 123 mm | 123 mm | 123 mm | 123 mm | 123 mm |
Typ karosérie | Hatchback | Hatchback | Hatchback | Hatchback | Hatchback | Hatchback | Hatchback | Hatchback | Hatchback |
Užitečné zatížení | 509 kg | 455 kg | 552 kg | - | 535 kg | - | - | 545 kg | 490 kg |
Výška | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm |
Zadní náprava | 1471 mm | 1471 mm | 1471 mm | 1471 mm | 1471 mm | 1471 mm | 1471 mm | 1471 mm | 1487 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | 2245 kg | - | 2677 kg | - | 2775 kg | - | - | 2775 kg | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
1.0 VTi MT 68k | 1.2 VTi ETG 82k | 1.2 VTi MT 82k | 1.4 HDi MT 68k | 1.6 VTi AT 120k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 e-HDi MT 115k | 1.6 e-HDi MT 92k | 1.6 MT 200k | |
Motor | |||||||||
Maximální točivý moment | 95 Nm | 118 Nm | 118 Nm | 160 Nm | 160 Nm | 160 Nm | 270 Nm | 230 Nm | 275 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 6 000 ot/m | do 5 750 ot/m | do 5 750 ot/m | do 4 000 ot/m | do 6 000 ot/m | do 6 000 ot/m | do 3 600 ot/m | do 4 000 ot/m | do 5 800 ot/m |
Mezichladič | - | - | - | - | - | - | - | - | Součástí |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 3 000 ot/m | do 2 750 ot/m | do 2 750 ot/m | do 1 750 ot/m | do 4 250 ot/m | do 4 250 ot/m | do 1 750 ot/m | do 1 750 ot/m | do 1 700 ot/m |
Objem | 999 cm3 | 1199 cm3 | 1199 cm3 | 1397 cm3 | 1598 cm3 | 1598 cm3 | 1560 cm3 | 1560 cm3 | 1598 cm3 |
Obsahuje | - | - | - | - | - | - | - | - | Turbo |
Počet válců | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 |
Rozložení válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Diesel | Benzin | Benzin | Diesel | Diesel | Benzin |
Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Common Rail | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Common Rail | Common Rail | Vícebodové vstřikování |
Válec | 84.1 mm | 90.5 mm | 90.5 mm | - | 85.8 mm | - | - | 88.3 mm | - |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 2 | 4 | 4 | 2 | 4 | 4 |
Vrtání válce | 71 mm | 75 mm | 75 mm | - | 75 mm | - | - | 75 mm | - |
Výkon | 68k | 82k | 82k | 68k | 120k | 120k | 115k | 92k | 200k |
1.0 VTi MT 68k | 1.2 VTi ETG 82k | 1.2 VTi MT 82k | 1.4 HDi MT 68k | 1.6 VTi AT 120k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 e-HDi MT 115k | 1.6 e-HDi MT 92k | 1.6 MT 200k | |
Odpružení a brzdy | |||||||||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Tlumiče, Cylindrical Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Tlumiče, Cylindrical Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Tlumiče, Cylindrical Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Tlumiče, Cylindrical Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Tlumiče, Cylindrical Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Tlumiče, Cylindrical Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Tlumiče, Cylindrical Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Tlumiče, Cylindrical Pružiny | Nezávislé, McPherson Vzpěry, Tlumiče, Cylindrical Pružiny |
Zadní brzdy | kotouč | Bubnové | kotouč | Bubnové | kotouč | Bubnové | Bubnové | kotouč | kotouč |
Zadní tlumič | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, With the effect of dorque steer | Závislý, dorsion Nosník, Tlumiče, Cylindrical Pružiny | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, With the effect of dorque steer | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, With the effect of dorque steer | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, With the effect of dorque steer | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, With the effect of dorque steer | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, With the effect of dorque steer | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, With the effect of dorque steer | Nezávislé, Víceprvková, Tlumiče, Cylindrical Pružiny, With the effect of dorque steer |
1.0 VTi MT 68k | 1.2 VTi ETG 82k | 1.2 VTi MT 82k | 1.4 HDi MT 68k | 1.6 VTi AT 120k | 1.6 VTi MT 120k | 1.6 e-HDi MT 115k | 1.6 e-HDi MT 92k | 1.6 MT 200k | |
Převodovka a řazení | |||||||||
Hnané nápravy | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon |
Počet rychlostních stupňů | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 6 | 5 | 6 |
Poloměr otáčení | 10.4 m | 11.2 m | 10.4 m | 10.4 m | 10.4 m | 10.4 m | 10.4 m | 10.4 m | 11 m |
Typ převodovky | Manuální | Elektronická | Manuální | Manuální | Automat | Manuální | Manuální | Manuální | Manuální |