Moskvich 408
je ruský automobil vyráběný v letech 1967–1975. Jeho motor je čtyřválcový s vrtáním a zdvihem 72 mm, obsahuje 1300 cm³ a vytváří 57 kW při 5500 ot/min. Automobil je poháněn předními koly, jeho maximální rychlost je 130 km/h a spotřeba paliva je 8,5 l/100 km. Je vybaven čtyřmi sedadly, dvouzónovou klimatizací a posilovačem řízení. Moskvich 408 je skutečnou klasikou, která si získala srdce milovníků automobilů.
Model 408 prošel 1x změnou: 1 řada (1964/1975)
1.4 MT 50k | |
Jízdní vlastnosti | |
---|---|
Emisní standarty | - |
Maximální dojezd | od 510 do 600 km |
Maximální rychlost | 120 km/h |
Objem nádrže | 46 l |
Palivo | 92 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | 8.4 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 7.7 l |
Spotřeba ve městě - 100 km | 9 l |
Zrychlení (0-100 km/h) | 33 s |
1.4 MT 50k | |
Karosérie | |
Délka | 4090 mm |
Maximální kapacita kufru | - |
Minimální kapacita kufru | - |
Nakládací výška | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | 1330 kg |
Objem nákladového prostoru | - |
Počet sedadel | 5 |
Pohotovostní hmotnost | 990 kg |
Přední náprava | 1237 mm |
Rozvor | 2400 mm |
Šířka | 1550 mm |
Světlá výška | 173 mm |
Typ karosérie | Sedan |
Užitečné zatížení | - |
Výška | 1480 mm |
Zadní náprava | 1277 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - |
1.4 MT 50k | |
Motor | |
Maximální točivý moment | 92 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | od 4 750 ot/m |
Mezichladič | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 2 750 ot/m |
Objem | 1360 cm3 |
Obsahuje | - |
Počet válců | 4 |
Rozložení válců | Řadový |
Typ motoru | Benzin |
Typ vstřikování | Karburátor |
Válec | 75 mm |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání válce | 76 mm |
Výkon | 50k |
1.4 MT 50k | |
Odpružení a brzdy | |
Přední brzdy | Bubnové |
Přední tlumič | Zdvojené Kosti |
Zadní brzdy | Bubnové |
Zadní tlumič | Pružiny |
1.4 MT 50k | |
Převodovka a řazení | |
Hnané nápravy | Zadní náhon |
Počet rychlostních stupňů | 4 |
Poloměr otáčení | - |
Typ převodovky | Manuální |