Moskvich 401
je malý sovětský osobní automobil vyvinutý v letech 1956-1960. Byl určen pro širokou veřejnost. Jeho motor o objemu 1,2 litru disponuje výkonem 45 koní. Má čtyři dveře, čtyři sedadla a nezávisle zavěšenou přední nápravu. Jeho karoserie vyráběná ve třech provedeních je lehká a úsporná. Moskvich 401 je vybaven rádiem, klimatizací a centrálním zamykáním.
Model 401 prošel 1x změnou: 1 řada (1954/1956)
1.1 MT 26k | |
Jízdní vlastnosti | |
---|---|
Emisní standarty | - |
Maximální dojezd | - |
Maximální rychlost | 90 km/h |
Objem nádrže | 31 l |
Palivo | 80 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | 9 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | - |
Spotřeba ve městě - 100 km | - |
Zrychlení (0-100 km/h) | - |
1.1 MT 26k | |
Karosérie | |
Délka | 3855 mm |
Maximální kapacita kufru | - |
Minimální kapacita kufru | - |
Nakládací výška | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | 1155 kg |
Objem nákladového prostoru | - |
Počet sedadel | 4 |
Pohotovostní hmotnost | 780 kg |
Přední náprava | 1105 mm |
Rozvor | 2340 mm |
Šířka | 1400 mm |
Světlá výška | 200 mm |
Typ karosérie | Sedan |
Užitečné zatížení | - |
Výška | 1555 mm |
Zadní náprava | 1168 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - |
1.1 MT 26k | |
Motor | |
Maximální točivý moment | 58 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 4 000 ot/m |
Mezichladič | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 2 200 ot/m |
Objem | 1070 cm3 |
Obsahuje | - |
Počet válců | 4 |
Rozložení válců | Řadový |
Typ motoru | Benzin |
Typ vstřikování | Karburátor |
Válec | 75 mm |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání válce | 67 mm |
Výkon | 26k |
1.1 MT 26k | |
Odpružení a brzdy | |
Přední brzdy | Bubnové |
Přední tlumič | Vlečná ramena |
Zadní brzdy | Bubnové |
Zadní tlumič | Pružiny |
1.1 MT 26k | |
Převodovka a řazení | |
Hnané nápravy | Zadní náhon |
Počet rychlostních stupňů | 3 |
Poloměr otáčení | - |
Typ převodovky | Manuální |