MG TF
MG TF je středně velký kabriolet z produkce značky MG Motor, který je vyráběn od roku 2002. Má výkon 88 kW a je poháněn čtyřválcovým motorem o objemu 1,6 litru. Automobil vybavený běžnými funkcemi, jako jsou airbagy, ABS, palubní počítač a klimatizace. Jeho karoserie je postavena na konstrukci kovového rámu a jeho design je inspirován legendární sérii TF z 50. let. Interiér je zdobený kvalitními materiály a poskytuje velký prostor pro cestující. K dispozici je také elektrický střešní systém, který umožňuje otevřít střechu během několika sekund.
Model TF prošel 1x změnou: 1 řada (2002/2005)
| 1.6 MT 116k | 1.8 CVT 120k | 1.8 MT 136k | 1.8 MT 160k | |
| Jízdní vlastnosti | ||||
|---|---|---|---|---|
| Emisní standarty | - | - | - | - |
| Maximální dojezd | od 560 do 1 000 km | od 450 do 830 km | od 450 do 830 km | od 500 do 1 000 km |
| Maximální rychlost | 190 km/h | 190 km/h | 205 km/h | 220 km/h |
| Objem nádrže | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l |
| Palivo | 95 | 95 | 95 | 95 |
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | 7 l | 8 l | 7 l | 7 l |
| Spotřeba na dálnici - 100 km | 5 l | 6 l | 6 l | 5 l |
| Spotřeba ve městě - 100 km | 9 l | 11 l | 11 l | 10 l |
| Zrychlení (0-100 km/h) | 9 s | 10 s | 8 s | 7 s |
| 1.6 MT 116k | 1.8 CVT 120k | 1.8 MT 136k | 1.8 MT 160k | |
| Karosérie | ||||
| Délka | 3943 mm | 3943 mm | 3943 mm | 3943 mm |
| Maximální kapacita kufru | 210 l | 210 l | 210 l | 210 l |
| Minimální kapacita kufru | 210 l | 210 l | 210 l | 210 l |
| Nakládací výška | - | - | - | - |
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - |
| Nejvyšší přípustná hmotnost | 1320 kg | 1350 kg | 1330 kg | 1340 kg |
| Objem nákladového prostoru | - | - | - | - |
| Počet sedadel | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Pohotovostní hmotnost | 1095 kg | 1125 kg | 1105 kg | 1115 kg |
| Přední náprava | 1404 mm | 1404 mm | 1404 mm | 1404 mm |
| Rozvor | 2375 mm | 2375 mm | 2375 mm | 2375 mm |
| Šířka | 1630 mm | 1630 mm | 1630 mm | 1630 mm |
| Světlá výška | 125 mm | 125 mm | 125 mm | 125 mm |
| Typ karosérie | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet |
| Užitečné zatížení | - | - | - | - |
| Výška | 1261 mm | 1261 mm | 1261 mm | 1261 mm |
| Zadní náprava | 1410 mm | 1410 mm | 1410 mm | 1410 mm |
| Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - |
| Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - |
| 1.6 MT 116k | 1.8 CVT 120k | 1.8 MT 136k | 1.8 MT 160k | |
| Motor | ||||
| Maximální točivý moment | 145 Nm | 160 Nm | 165 Nm | 174 Nm |
| Maximální výkon při otáčkách | od 6 250 ot/m | od 5 500 ot/m | od 6 750 ot/m | od 6 900 ot/m |
| Mezichladič | - | - | - | - |
| Nejvyšší výkon při otáčkách | do 4 700 ot/m | do 3 000 ot/m | do 5 000 ot/m | do 4 700 ot/m |
| Objem | 1588 cm3 | 1795 cm3 | 1796 cm3 | 1796 cm3 |
| Obsahuje | - | - | - | - |
| Počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Rozložení válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
| Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
| Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
| Válec | 79 mm | 89 mm | 89 mm | 89 mm |
| Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Vrtání válce | 80 mm | 80 mm | 80 mm | 80 mm |
| Výkon | 116k | 120k | 136k | 160k |
| 1.6 MT 116k | 1.8 CVT 120k | 1.8 MT 136k | 1.8 MT 160k | |
| Odpružení a brzdy | ||||
| Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
| Přední tlumič | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny |
| Zadní brzdy | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
| Zadní tlumič | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny |
| 1.6 MT 116k | 1.8 CVT 120k | 1.8 MT 136k | 1.8 MT 160k | |
| Převodovka a řazení | ||||
| Hnané nápravy | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon |
| Počet rychlostních stupňů | 5 | - | 5 | 5 |
| Poloměr otáčení | - | - | - | - |
| Typ převodovky | Manuální | bez řazení (CVT) | Manuální | Manuální |