Mazda RX-7
je automobil se sportovním charakterem a silným motorem. Jeho design je moderní a zůstal stejný po celé generace. Motor je obvykle rotační a často se používá spalovací turbo. Vůz má velmi dobrou ovladatelnost a jeho výkon je vysoký. Jeho agilita a dynamický výkon jsou skvělé. Jeho interiér je dobře navržený a poskytuje komfortní jízdu. K dispozici jsou také různé příslušenství a doplňky. Mazda RX-7 je skvělý automobil pro každého, kdo hledá dokonalý zážitek z jízdy.
Model RX-7 prošel 6x změnou: SA [facelift] (/), SA (/), FD [facelift] (2000/2002), FD (1991/2000), FC [facelift] (/), FC (/)
| 1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
| Jízdní vlastnosti | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| Emisní standarty | - | - | - | - | - |
| Maximální dojezd | od 580 do 780 km | od 480 do 1 000 km | od 550 do 810 km | - | - |
| Maximální rychlost | - | 251 km/h | - | - | - |
| Objem nádrže | 76 l | 76 l | 76 l | 76 l | 76 l |
| Palivo | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 |
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | - | - | - | - |
| Spotřeba na dálnici - 100 km | 9.8 l | 7.6 l | 9.4 l | - | - |
| Spotřeba ve městě - 100 km | 13.1 l | 16 l | 13.8 l | - | - |
| Zrychlení (0-100 km/h) | - | 5.3 s | - | - | - |
| 1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
| Karosérie | |||||
| Délka | 4295 mm | 4295 mm | 4295 mm | 4295 mm | 4295 mm |
| Maximální kapacita kufru | 122 l | 122 l | 122 l | 122 l | 122 l |
| Minimální kapacita kufru | 122 l | 122 l | 122 l | 122 l | 122 l |
| Nakládací výška | - | - | - | - | - |
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - |
| Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - | - | - |
| Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - |
| Počet sedadel | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Pohotovostní hmotnost | 1281 kg | 1310 kg | 1265 kg | - | 1240 kg |
| Přední náprava | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm |
| Rozvor | 2425 mm | 2425 mm | 2425 mm | 2425 mm | 2425 mm |
| Šířka | 1750 mm | 1750 mm | 1750 mm | 1750 mm | 1750 mm |
| Světlá výška | 135 mm | 135 mm | 135 mm | 135 mm | 135 mm |
| Typ karosérie | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé |
| Užitečné zatížení | - | - | - | - | - |
| Výška | 1230 mm | 1230 mm | 1230 mm | 1230 mm | 1230 mm |
| Zadní náprava | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm |
| Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - |
| Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - |
| 1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
| Motor | |||||
| Maximální točivý moment | 294 Nm | 294 Nm | 294 Nm | 294 Nm | 294 Nm |
| Maximální výkon při otáčkách | do 6 200 ot/m | do 6 500 ot/m | do 6 500 ot/m | do 6 200 ot/m | do 6 500 ot/m |
| Mezichladič | Součástí | Součástí | Součástí | Součástí | Součástí |
| Nejvyšší výkon při otáčkách | do 5 000 ot/m | do 5 000 ot/m | do 5 000 ot/m | do 5 000 ot/m | do 5 000 ot/m |
| Objem | 1308 cm3 | 1308 cm3 | 1308 cm3 | 1308 cm3 | 1308 cm3 |
| Obsahuje | Biturbo | Biturbo | Biturbo | Biturbo | Biturbo |
| Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Rozložení válců | Rotary-pisdon | Rotary-pisdon | Rotary-pisdon | Rotary-pisdon | Rotary-pisdon |
| Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
| Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
| Válec | - | - | - | - | - |
| Ventilů na válec | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Vrtání válce | - | - | - | - | - |
| Výkon | 255k | 240k | 255k | 265k | 265k |
| 1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
| Odpružení a brzdy | |||||
| Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
| Přední tlumič | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč |
| Zadní brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
| Zadní tlumič | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč |
| 1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
| Převodovka a řazení | |||||
| Hnané nápravy | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon |
| Počet rychlostních stupňů | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 |
| Poloměr otáčení | 10.9 m | 10.9 m | 10.9 m | 10.9 m | 10.9 m |
| Typ převodovky | Automat | Manuální | Manuální | Automat | Manuální |