Mazda RX-7
je automobil se sportovním charakterem a silným motorem. Jeho design je moderní a zůstal stejný po celé generace. Motor je obvykle rotační a často se používá spalovací turbo. Vůz má velmi dobrou ovladatelnost a jeho výkon je vysoký. Jeho agilita a dynamický výkon jsou skvělé. Jeho interiér je dobře navržený a poskytuje komfortní jízdu. K dispozici jsou také různé příslušenství a doplňky. Mazda RX-7 je skvělý automobil pro každého, kdo hledá dokonalý zážitek z jízdy.
Model RX-7 prošel 6x změnou: SA [facelift] (/), SA (/), FD [facelift] (2000/2002), FD (1991/2000), FC [facelift] (/), FC (/)
1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
Jízdní vlastnosti | |||||
---|---|---|---|---|---|
Emisní standarty | - | - | - | - | - |
Maximální dojezd | od 580 do 780 km | od 480 do 1 000 km | od 550 do 810 km | - | - |
Maximální rychlost | - | 251 km/h | - | - | - |
Objem nádrže | 76 l | 76 l | 76 l | 76 l | 76 l |
Palivo | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | - | - | - | - |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 9.8 l | 7.6 l | 9.4 l | - | - |
Spotřeba ve městě - 100 km | 13.1 l | 16 l | 13.8 l | - | - |
Zrychlení (0-100 km/h) | - | 5.3 s | - | - | - |
1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
Karosérie | |||||
Délka | 4295 mm | 4295 mm | 4295 mm | 4295 mm | 4295 mm |
Maximální kapacita kufru | 122 l | 122 l | 122 l | 122 l | 122 l |
Minimální kapacita kufru | 122 l | 122 l | 122 l | 122 l | 122 l |
Nakládací výška | - | - | - | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - | - | - |
Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - |
Počet sedadel | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Pohotovostní hmotnost | 1281 kg | 1310 kg | 1265 kg | - | 1240 kg |
Přední náprava | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm |
Rozvor | 2425 mm | 2425 mm | 2425 mm | 2425 mm | 2425 mm |
Šířka | 1750 mm | 1750 mm | 1750 mm | 1750 mm | 1750 mm |
Světlá výška | 135 mm | 135 mm | 135 mm | 135 mm | 135 mm |
Typ karosérie | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé |
Užitečné zatížení | - | - | - | - | - |
Výška | 1230 mm | 1230 mm | 1230 mm | 1230 mm | 1230 mm |
Zadní náprava | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm | 1460 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - |
1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
Motor | |||||
Maximální točivý moment | 294 Nm | 294 Nm | 294 Nm | 294 Nm | 294 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 6 200 ot/m | do 6 500 ot/m | do 6 500 ot/m | do 6 200 ot/m | do 6 500 ot/m |
Mezichladič | Součástí | Součástí | Součástí | Součástí | Součástí |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 5 000 ot/m | do 5 000 ot/m | do 5 000 ot/m | do 5 000 ot/m | do 5 000 ot/m |
Objem | 1308 cm3 | 1308 cm3 | 1308 cm3 | 1308 cm3 | 1308 cm3 |
Obsahuje | Biturbo | Biturbo | Biturbo | Biturbo | Biturbo |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Rozložení válců | Rotary-pisdon | Rotary-pisdon | Rotary-pisdon | Rotary-pisdon | Rotary-pisdon |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
Válec | - | - | - | - | - |
Ventilů na válec | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Vrtání válce | - | - | - | - | - |
Výkon | 255k | 240k | 255k | 265k | 265k |
1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
Odpružení a brzdy | |||||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč |
Zadní brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Zadní tlumič | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč | Nezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč |
1.3 AT 255k | 1.3 MT 240k | 1.3 MT 255k | 1.3 AT 265k | 1.3 MT 265k | |
Převodovka a řazení | |||||
Hnané nápravy | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon |
Počet rychlostních stupňů | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 |
Poloměr otáčení | 10.9 m | 10.9 m | 10.9 m | 10.9 m | 10.9 m |
Typ převodovky | Automat | Manuální | Manuální | Automat | Manuální |