Mazda RX-7

Mazda RX-7

je automobil se sportovním charakterem a silným motorem. Jeho design je moderní a zůstal stejný po celé generace. Motor je obvykle rotační a často se používá spalovací turbo. Vůz má velmi dobrou ovladatelnost a jeho výkon je vysoký. Jeho agilita a dynamický výkon jsou skvělé. Jeho interiér je dobře navržený a poskytuje komfortní jízdu. K dispozici jsou také různé příslušenství a doplňky. Mazda RX-7 je skvělý automobil pro každého, kdo hledá dokonalý zážitek z jízdy.

Model RX-7 prošel 6x změnou: SA [facelift] (/), SA (/), FD [facelift] (2000/2002), FD (1991/2000), FC [facelift] (/), FC (/)

 1.3 AT 255k1.3 MT 240k1.3 MT 255k1.3 AT 265k1.3 MT 265k
Jízdní vlastnosti
Emisní standarty-----
Maximální dojezdod 580 do 780 kmod 480 do 1 000 kmod 550 do 810 km--
Maximální rychlost-251 km/h---
Objem nádrže76 l76 l76 l76 l76 l
Palivo9595959595
Spotřeba kombinovaná - 100 km-----
Spotřeba na dálnici - 100 km9.8 l7.6 l9.4 l--
Spotřeba ve městě - 100 km13.1 l16 l13.8 l--
Zrychlení (0-100 km/h)-5.3 s---
 1.3 AT 255k1.3 MT 240k1.3 MT 255k1.3 AT 265k1.3 MT 265k
Karosérie
Délka4295 mm4295 mm4295 mm4295 mm4295 mm
Maximální kapacita kufru122 l122 l122 l122 l122 l
Minimální kapacita kufru122 l122 l122 l122 l122 l
Nakládací výška-----
Nákladový prostor (délka x šířka x výška)-----
Nejvyšší přípustná hmotnost-----
Objem nákladového prostoru-----
Počet sedadel44444
Pohotovostní hmotnost1281 kg1310 kg1265 kg-1240 kg
Přední náprava1460 mm1460 mm1460 mm1460 mm1460 mm
Rozvor2425 mm2425 mm2425 mm2425 mm2425 mm
Šířka1750 mm1750 mm1750 mm1750 mm1750 mm
Světlá výška135 mm135 mm135 mm135 mm135 mm
Typ karosérieKupéKupéKupéKupéKupé
Užitečné zatížení-----
Výška1230 mm1230 mm1230 mm1230 mm1230 mm
Zadní náprava1460 mm1460 mm1460 mm1460 mm1460 mm
Zatížení bržděného přívěsu-----
Zatížení přední/zadní nápravy-----
 1.3 AT 255k1.3 MT 240k1.3 MT 255k1.3 AT 265k1.3 MT 265k
Motor
Maximální točivý moment294 Nm294 Nm294 Nm294 Nm294 Nm
Maximální výkon při otáčkáchdo 6 200 ot/mdo 6 500 ot/mdo 6 500 ot/mdo 6 200 ot/mdo 6 500 ot/m
MezichladičSoučástíSoučástíSoučástíSoučástíSoučástí
Nejvyšší výkon při otáčkáchdo 5 000 ot/mdo 5 000 ot/mdo 5 000 ot/mdo 5 000 ot/mdo 5 000 ot/m
Objem1308 cm31308 cm31308 cm31308 cm31308 cm3
ObsahujeBiturboBiturboBiturboBiturboBiturbo
Počet válců22222
Rozložení válcůRotary-pisdonRotary-pisdonRotary-pisdonRotary-pisdonRotary-pisdon
Typ motoruBenzinBenzinBenzinBenzinBenzin
Typ vstřikováníVícebodové vstřikováníVícebodové vstřikováníVícebodové vstřikováníVícebodové vstřikováníVícebodové vstřikování
Válec-----
Ventilů na válec22222
Vrtání válce-----
Výkon255k240k255k265k265k
 1.3 AT 255k1.3 MT 240k1.3 MT 255k1.3 AT 265k1.3 MT 265k
Odpružení a brzdy
Přední brzdyChlazené kotoučChlazené kotoučChlazené kotoučChlazené kotoučChlazené kotouč
Přední tlumičNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyčNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyčNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyčNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyčNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč
Zadní brzdyChlazené kotoučChlazené kotoučChlazené kotoučChlazené kotoučChlazené kotouč
Zadní tlumičNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyčNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyčNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyčNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyčNezávislé, Zdvojené Kosti, Pružiny, Stabilizační tyč
 1.3 AT 255k1.3 MT 240k1.3 MT 255k1.3 AT 265k1.3 MT 265k
Převodovka a řazení
Hnané nápravyZadní náhonZadní náhonZadní náhonZadní náhonZadní náhon
Počet rychlostních stupňů45545
Poloměr otáčení10.9 m10.9 m10.9 m10.9 m10.9 m
Typ převodovkyAutomatManuálníManuálníAutomatManuální