Marussia B1
Automobil Marussia B1 je sportovní supersport z roku 2009. Je postaven na základě ruského projektu, který se zaměřuje na výrobu nejvýkonnějších vozidel. Vůz disponuje třemi litrovým osmiválcovým motorem s výkonem 420 koní. Má šestistupňovou manuální převodovku a automatizovanou dvouspojkovou převodovku. Má čtyři kola s pohonem 4x4, která mu poskytují dobré jízdní vlastnosti. Je vyroben z lehkých materiálů, jako je hliník, karbon a uhlíková vlákna a má moderní aerodynamický design.
Model B1 prošel 1x změnou: 1 řada (2010/2014)
2.8 T AT 360k | 2.8 T AT 420k | 3.5 AT 300k | |
Jízdní vlastnosti | |||
---|---|---|---|
Emisní standarty | - | - | - |
Maximální dojezd | - | - | - |
Maximální rychlost | 250 km/h | 250 km/h | 250 km/h |
Objem nádrže | 80 l | 80 l | 80 l |
Palivo | 95 | 95 | 95 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | - | - |
Spotřeba na dálnici - 100 km | - | - | - |
Spotřeba ve městě - 100 km | - | - | - |
Zrychlení (0-100 km/h) | 4.2 s | 3.8 s | 4.7 s |
2.8 T AT 360k | 2.8 T AT 420k | 3.5 AT 300k | |
Karosérie | |||
Délka | 4635 mm | 4635 mm | 4635 mm |
Maximální kapacita kufru | - | - | - |
Minimální kapacita kufru | - | - | - |
Nakládací výška | - | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - |
Objem nákladového prostoru | - | - | - |
Počet sedadel | 2 | 2 | 2 |
Pohotovostní hmotnost | 1100 kg | 1100 kg | 1100 kg |
Přední náprava | 1725 mm | 1725 mm | 1725 mm |
Rozvor | 2680 mm | 2680 mm | 2680 mm |
Šířka | 2000 mm | 2000 mm | 2000 mm |
Světlá výška | 110 mm | 110 mm | 110 mm |
Typ karosérie | Kupé | Kupé | Kupé |
Užitečné zatížení | - | - | - |
Výška | 1100 mm | 1100 mm | 1100 mm |
Zadní náprava | 1715 mm | 1715 mm | 1715 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - |
2.8 T AT 360k | 2.8 T AT 420k | 3.5 AT 300k | |
Motor | |||
Maximální točivý moment | 520 Nm | 600 Nm | 330 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | - | - | - |
Mezichladič | - | - | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 4 000 ot/m | do 4 000 ot/m | do 3 600 ot/m |
Objem | 2800 cm3 | 2800 cm3 | 3498 cm3 |
Obsahuje | Turbo | Turbo | - |
Počet válců | 6 | 6 | 6 |
Rozložení válců | do V | do V | do V |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | přímé vstřikování | přímé vstřikování | přímé vstřikování |
Válec | - | - | - |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 |
Vrtání válce | - | - | - |
Výkon | 360k | 420k | 300k |
2.8 T AT 360k | 2.8 T AT 420k | 3.5 AT 300k | |
Odpružení a brzdy | |||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Nezávislé, Víceprvková | Nezávislé, Víceprvková | Nezávislé, Víceprvková |
Zadní brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Zadní tlumič | Nezávislé, Víceprvková | Nezávislé, Víceprvková | Nezávislé, Víceprvková |
2.8 T AT 360k | 2.8 T AT 420k | 3.5 AT 300k | |
Převodovka a řazení | |||
Hnané nápravy | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon |
Počet rychlostních stupňů | 6 | 6 | 6 |
Poloměr otáčení | - | - | - |
Typ převodovky | Automat | Automat | Automat |