Honda NSX
Honda NSX je sportovní automobil, který se vyrábí od roku 1990. Je poháněný výkonným motorem s výkonem až 270 kW a jeho pohon je zajištěn pohonem všech kol. Interiér je vybaven luxusním osvětlením a kvalitním palubním počítačem. Majitelé Honda NSX mohou také požívat vysoké úrovně bezpečnosti a pohodlí. Tento automobil je vybaven moderními technologiemi, jako jsou například systém řízení stability nebo systém ABS. Honda NSX je superrychlé auto s výbornou ovladatelností.
Model NSX prošel 2x změnou: 2 řada (2001/2005), 1 řada (1992/1999)
| 3.2 MT 280k | 3.0 AT 256k | 3.0 MT 274k | 3.0 AT 261k | |
| Jízdní vlastnosti | ||||
|---|---|---|---|---|
| Emisní standarty | - | - | - | - |
| Maximální dojezd | - | od 410 do 800 km | - | - |
| Maximální rychlost | 280 km/h | 270 km/h | 270 km/h | 260 km/h |
| Objem nádrže | 70 l | 70 l | 70 l | 70 l |
| Palivo | 95 | 92 | 95 | 95 |
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | 10 l | 10.5 l | - | - |
| Spotřeba na dálnici - 100 km | - | 8.7 l | - | - |
| Spotřeba ve městě - 100 km | - | 17.1 l | - | - |
| Zrychlení (0-100 km/h) | 5 s | 7.5 s | - | - |
| 3.2 MT 280k | 3.0 AT 256k | 3.0 MT 274k | 3.0 AT 261k | |
| Karosérie | ||||
| Délka | 4430 mm | 4430 mm | 4430 mm | 4430 mm |
| Maximální kapacita kufru | - | - | - | - |
| Minimální kapacita kufru | - | - | - | - |
| Nakládací výška | - | - | - | - |
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - |
| Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - | - |
| Objem nákladového prostoru | - | - | - | - |
| Počet sedadel | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Pohotovostní hmotnost | 1270 kg | 1430 kg | 1230 kg | 1430 kg |
| Přední náprava | 1510 mm | 1510 mm | 1510 mm | 1510 mm |
| Rozvor | 2530 mm | 2530 mm | 2530 mm | 2530 mm |
| Šířka | 1810 mm | 1810 mm | 1810 mm | 1810 mm |
| Světlá výška | 125 mm | 135 mm | 125 mm | 135 mm |
| Typ karosérie | Kupé | Targa | Kupé | Targa |
| Užitečné zatížení | - | - | - | - |
| Výška | 1160 mm | 1170 mm | 1160 mm | 1170 mm |
| Zadní náprava | 1530 mm | 1530 mm | 1530 mm | 1530 mm |
| Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - |
| Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - |
| 3.2 MT 280k | 3.0 AT 256k | 3.0 MT 274k | 3.0 AT 261k | |
| Motor | ||||
| Maximální točivý moment | 304 Nm | 294 Nm | 284 Nm | 294 Nm |
| Maximální výkon při otáčkách | do 7 300 ot/m | od 6 800 ot/m | od 7 300 ot/m | od 6 800 ot/m |
| Mezichladič | - | - | - | - |
| Nejvyšší výkon při otáčkách | do 5 300 ot/m | do 5 400 ot/m | do 5 400 ot/m | do 5 400 ot/m |
| Objem | 3179 cm3 | 2977 cm3 | 2977 cm3 | 2977 cm3 |
| Obsahuje | - | - | - | - |
| Počet válců | 6 | 6 | 6 | 6 |
| Rozložení válců | do V | do V | do V | do V |
| Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
| Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
| Válec | 78 mm | 78 mm | 78 mm | 78 mm |
| Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Vrtání válce | 93 mm | 90 mm | 90 mm | 90 mm |
| Výkon | 280k | 256k | 274k | 261k |
| 3.2 MT 280k | 3.0 AT 256k | 3.0 MT 274k | 3.0 AT 261k | |
| Odpružení a brzdy | ||||
| Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
| Přední tlumič | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti |
| Zadní brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
| Zadní tlumič | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti |
| 3.2 MT 280k | 3.0 AT 256k | 3.0 MT 274k | 3.0 AT 261k | |
| Převodovka a řazení | ||||
| Hnané nápravy | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon |
| Počet rychlostních stupňů | 6 | 4 | 5 | 4 |
| Poloměr otáčení | 11.6 m | 15.4 m | 11.6 m | 11.6 m |
| Typ převodovky | Manuální | Automat | Manuální | Automat |