Holden Caprice
je luxusní automobil, který se vyrábí od roku 1990. Nabízí vysoký komfort, velmi dobrý výkon a vynikající design. Má čtyři dveře, pohodlnou sedačku pro šest lidí, velkou kabinu, velkou zavazadelník a robustní konstrukci. Jeho silný 6.0 litrový V8 motor poskytuje výbornou dynamiku. Díky pokročilým technologiím je vysoce účinný a ekonomický. Interiér je bohatě vybavený moderními technologiemi, jako je například nový multimediální systém. Holden Caprice je ideální volbou pro ty, kteří chtějí luxusní vůz se vším vybavením.
Model Caprice prošel 2x změnou: 2 řada (1998/2019), 1 řada (1990/1998)
3.8 AT 200k | 3.8 AT 204k | 3.8 AT 233k | 5.7 AT 306k | 5.0 AT 224k | |
Jízdní vlastnosti | |||||
---|---|---|---|---|---|
Emisní standarty | - | - | - | - | - |
Maximální dojezd | od 630 do 1 010 km | - | - | od 540 do 880 km | - |
Maximální rychlost | - | - | - | 230 km/h | 200 km/h |
Objem nádrže | 75 l | 75 l | 75 l | 75 l | 80 l |
Palivo | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | - | - | - | 13.8 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 7.4 l | - | - | 8.5 l | - |
Spotřeba ve městě - 100 km | 12 l | - | - | 14 l | - |
Zrychlení (0-100 km/h) | 9.7 s | - | - | 7.7 s | 8 s |
3.8 AT 200k | 3.8 AT 204k | 3.8 AT 233k | 5.7 AT 306k | 5.0 AT 224k | |
Karosérie | |||||
Délka | 5237 mm | 5237 mm | 5237 mm | 5237 mm | 4989 mm |
Maximální kapacita kufru | 560 l | 541 l | 541 l | 560 l | 443 l |
Minimální kapacita kufru | 560 l | 541 l | 541 l | 560 l | 443 l |
Nakládací výška | - | - | - | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - | - | - |
Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - |
Počet sedadel | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Pohotovostní hmotnost | 1690 kg | 1689 kg | 1722 kg | 1735 kg | 1617 kg |
Přední náprava | 1559 mm | 1559 mm | 1559 mm | 1559 mm | 1491 mm |
Rozvor | 2939 mm | 2939 mm | 2939 mm | 2939 mm | 2825 mm |
Šířka | 1847 mm | 1847 mm | 1847 mm | 1847 mm | 1794 mm |
Světlá výška | - | - | - | - | - |
Typ karosérie | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan |
Užitečné zatížení | - | - | - | - | - |
Výška | 1459 mm | 1459 mm | 1459 mm | 1459 mm | 1479 mm |
Zadní náprava | 1577 mm | 1577 mm | 1577 mm | 1577 mm | 1491 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - |
3.8 AT 200k | 3.8 AT 204k | 3.8 AT 233k | 5.7 AT 306k | 5.0 AT 224k | |
Motor | |||||
Maximální točivý moment | 304 Nm | 305 Nm | 375 Nm | 460 Nm | 385 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | od 5 200 ot/m | od 5 200 ot/m | od 5 200 ot/m | od 5 200 ot/m | od 4 400 ot/m |
Mezichladič | - | - | - | - | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 3 600 ot/m | do 3 600 ot/m | do 3 000 ot/m | do 4 400 ot/m | do 3 600 ot/m |
Objem | 3791 cm3 | 3791 cm3 | 3791 cm3 | 5665 cm3 | 4987 cm3 |
Obsahuje | - | - | compressor | - | - |
Počet válců | 6 | 6 | 6 | 8 | 8 |
Rozložení válců | do V | do V | do V | do V | do V |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Injecdor | Vícebodové vstřikování |
Válec | 86.4 mm | 86 mm | 86 mm | 92 mm | 77 mm |
Ventilů na válec | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Vrtání válce | 96.5 mm | 97 mm | 96 mm | 99 mm | 102 mm |
Výkon | 200k | 204k | 233k | 306k | 224k |
3.8 AT 200k | 3.8 AT 204k | 3.8 AT 233k | 5.7 AT 306k | 5.0 AT 224k | |
Odpružení a brzdy | |||||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny |
Zadní brzdy | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | Chlazené kotouč |
Zadní tlumič | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny |
3.8 AT 200k | 3.8 AT 204k | 3.8 AT 233k | 5.7 AT 306k | 5.0 AT 224k | |
Převodovka a řazení | |||||
Hnané nápravy | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon | Zadní náhon |
Počet rychlostních stupňů | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Poloměr otáčení | - | - | - | - | - |
Typ převodovky | Automat | Automat | Automat | Automat | Automat |