Eagle Talon
byl kompaktní sportovní automobil vyráběný mezi lety 1990 a 1998, který společně vyráběly společnosti Chrysler a Mitsubishi. Jeho karoserie se vyráběla v kupé, pětidveřové hatchback a kabriolet. Motor byl především vybaven 4-ventilovým motorem 2.0L a 2.0L Turbo, který produkoval až 200 koní. Eagle Talon se vyznačoval kompaktní konstrukcí, schopností vysoce výkonného vozu a příznivou cenou.
Model Talon prošel 1x změnou: 1 řada (1989/1998)
| 2.0 AT TSi 205k | 2.0 AT TSi 4WD 205k | 2.0 MT ESi 140k | 2.0 MT TSi 210k | 2.0 MT TSi 4WD 210k | |
| Jízdní vlastnosti | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| Emisní standarty | - | - | - | - | - |
| Maximální dojezd | - | - | - | - | - |
| Maximální rychlost | - | - | - | - | - |
| Objem nádrže | 60 l | 60 l | 60 l | 60 l | 60 l |
| Palivo | 92 | 92 | 92 | 92 | 92 |
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | - | 9 l | 9 l | - |
| Spotřeba na dálnici - 100 km | - | - | - | - | - |
| Spotřeba ve městě - 100 km | - | - | - | - | - |
| Zrychlení (0-100 km/h) | - | - | - | 9 s | - |
| 2.0 AT TSi 205k | 2.0 AT TSi 4WD 205k | 2.0 MT ESi 140k | 2.0 MT TSi 210k | 2.0 MT TSi 4WD 210k | |
| Karosérie | |||||
| Délka | 4374 mm | 4374 mm | 4374 mm | 4374 mm | 4374 mm |
| Maximální kapacita kufru | - | - | - | - | - |
| Minimální kapacita kufru | - | - | - | - | - |
| Nakládací výška | - | - | - | - | - |
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - |
| Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - | - | - |
| Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - |
| Počet sedadel | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Pohotovostní hmotnost | 1252 kg | 1252 kg | 1252 kg | 1252 kg | 1252 kg |
| Přední náprava | 1516 mm | 1516 mm | 1516 mm | 1516 mm | 1516 mm |
| Rozvor | 2509 mm | 2509 mm | 2509 mm | 2509 mm | 2509 mm |
| Šířka | 1735 mm | 1735 mm | 1735 mm | 1735 mm | 1735 mm |
| Světlá výška | 125 mm | 125 mm | 125 mm | 125 mm | 125 mm |
| Typ karosérie | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé |
| Užitečné zatížení | - | - | - | - | - |
| Výška | 1295 mm | 1295 mm | 1295 mm | 1295 mm | 1295 mm |
| Zadní náprava | 1501 mm | 1501 mm | 1501 mm | 1501 mm | 1501 mm |
| Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - |
| Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - |
| 2.0 AT TSi 205k | 2.0 AT TSi 4WD 205k | 2.0 MT ESi 140k | 2.0 MT TSi 210k | 2.0 MT TSi 4WD 210k | |
| Motor | |||||
| Maximální točivý moment | 298 Nm | 298 Nm | 176 Nm | 290 Nm | 290 Nm |
| Maximální výkon při otáčkách | od 6 000 ot/m | od 6 000 ot/m | od 6 000 ot/m | od 6 000 ot/m | od 6 000 ot/m |
| Mezichladič | - | - | - | - | - |
| Nejvyšší výkon při otáčkách | do 3 000 ot/m | do 3 000 ot/m | do 4 800 ot/m | do 3 000 ot/m | do 3 000 ot/m |
| Objem | 1997 cm3 | 1997 cm3 | 1996 cm3 | 1997 cm3 | 1997 cm3 |
| Obsahuje | Turbo | Biturbo | - | Biturbo | Biturbo |
| Počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Rozložení válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
| Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
| Typ vstřikování | přímé vstřikování | přímé vstřikování | Vícebodové vstřikování | přímé vstřikování | přímé vstřikování |
| Válec | 88 mm | 88 mm | 83 mm | 88 mm | 88 mm |
| Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Vrtání válce | 85 mm | 85 mm | 87 mm | 85 mm | 85 mm |
| Výkon | 205k | 205k | 140k | 210k | 210k |
| 2.0 AT TSi 205k | 2.0 AT TSi 4WD 205k | 2.0 MT ESi 140k | 2.0 MT TSi 210k | 2.0 MT TSi 4WD 210k | |
| Odpružení a brzdy | |||||
| Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
| Přední tlumič | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti |
| Zadní brzdy | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
| Zadní tlumič | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti | Zdvojené Kosti |
| 2.0 AT TSi 205k | 2.0 AT TSi 4WD 205k | 2.0 MT ESi 140k | 2.0 MT TSi 210k | 2.0 MT TSi 4WD 210k | |
| Převodovka a řazení | |||||
| Hnané nápravy | Přední náhon | 4x4 (AWD) | Přední náhon | Přední náhon | 4x4 (AWD) |
| Počet rychlostních stupňů | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 |
| Poloměr otáčení | - | - | - | - | - |
| Typ převodovky | Automat | Automat | Manuální | Manuální | Manuální |