De Tomaso Mangusta
je dvoudverovy sportovni automobil, ktery se vyrobil v letech 1966 až 1971. Byl postaven na platforme Forda, vybaven motorem Ford V8 o objemu 4,7 litru a poskytoval vyjímečnou kombinaci vysoke rychlosti a manévrovacích schopností. Interiér byl jednoduchý, ale elegantní se skórem vysokeho výkonu. Automobil byl schopen zrychlit z 0 na 60 mph za 6,1 sekundy a dosahovat maximální rychlosti až 150 mph.
Model Mangusta prošel 1x změnou: 1 řada (1967/1971)
4.7 MT 302k | |
Jízdní vlastnosti | |
---|---|
Emisní standarty | - |
Maximální dojezd | - |
Maximální rychlost | 250 km/h |
Objem nádrže | 90 l |
Palivo | 95 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | 15.7 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | - |
Spotřeba ve městě - 100 km | - |
Zrychlení (0-100 km/h) | 7.1 s |
4.7 MT 302k | |
Karosérie | |
Délka | 4275 mm |
Maximální kapacita kufru | - |
Minimální kapacita kufru | - |
Nakládací výška | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | - |
Objem nákladového prostoru | - |
Počet sedadel | 2 |
Pohotovostní hmotnost | 1185 kg |
Přední náprava | 1395 mm |
Rozvor | 2500 mm |
Šířka | 1830 mm |
Světlá výška | - |
Typ karosérie | Kupé |
Užitečné zatížení | - |
Výška | 1100 mm |
Zadní náprava | 1450 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - |
4.7 MT 302k | |
Motor | |
Maximální točivý moment | 557 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | od 6 200 ot/m |
Mezichladič | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 3 500 ot/m |
Objem | 4727 cm3 |
Obsahuje | - |
Počet válců | 8 |
Rozložení válců | do V |
Typ motoru | Benzin |
Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování |
Válec | 73 mm |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání válce | 102 mm |
Výkon | 302k |
4.7 MT 302k | |
Odpružení a brzdy | |
Přední brzdy | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Zdvojené Kosti |
Zadní brzdy | Chlazené kotouč |
Zadní tlumič | Zdvojené Kosti |
4.7 MT 302k | |
Převodovka a řazení | |
Hnané nápravy | Zadní náhon |
Počet rychlostních stupňů | 5 |
Poloměr otáčení | - |
Typ převodovky | Manuální |