De Tomaso Mangusta

De Tomaso Mangusta

je dvoudverovy sportovni automobil, ktery se vyrobil v letech 1966 až 1971. Byl postaven na platforme Forda, vybaven motorem Ford V8 o objemu 4,7 litru a poskytoval vyjímečnou kombinaci vysoke rychlosti a manévrovacích schopností. Interiér byl jednoduchý, ale elegantní se skórem vysokeho výkonu. Automobil byl schopen zrychlit z 0 na 60 mph za 6,1 sekundy a dosahovat maximální rychlosti až 150 mph.

Model Mangusta prošel 1x změnou: 1 řada (1967/1971)

 4.7 MT 302k
Jízdní vlastnosti
Emisní standarty-
Maximální dojezd-
Maximální rychlost250 km/h
Objem nádrže90 l
Palivo95
Spotřeba kombinovaná - 100 km15.7 l
Spotřeba na dálnici - 100 km-
Spotřeba ve městě - 100 km-
Zrychlení (0-100 km/h)7.1 s
 4.7 MT 302k
Karosérie
Délka4275 mm
Maximální kapacita kufru-
Minimální kapacita kufru-
Nakládací výška-
Nákladový prostor (délka x šířka x výška)-
Nejvyšší přípustná hmotnost-
Objem nákladového prostoru-
Počet sedadel2
Pohotovostní hmotnost1185 kg
Přední náprava1395 mm
Rozvor2500 mm
Šířka1830 mm
Světlá výška-
Typ karosérieKupé
Užitečné zatížení-
Výška1100 mm
Zadní náprava1450 mm
Zatížení bržděného přívěsu-
Zatížení přední/zadní nápravy-
 4.7 MT 302k
Motor
Maximální točivý moment557 Nm
Maximální výkon při otáčkáchod 6 200 ot/m
Mezichladič-
Nejvyšší výkon při otáčkáchdo 3 500 ot/m
Objem4727 cm3
Obsahuje-
Počet válců8
Rozložení válcůdo V
Typ motoruBenzin
Typ vstřikováníVícebodové vstřikování
Válec73 mm
Ventilů na válec2
Vrtání válce102 mm
Výkon302k
 4.7 MT 302k
Odpružení a brzdy
Přední brzdyChlazené kotouč
Přední tlumičZdvojené Kosti
Zadní brzdyChlazené kotouč
Zadní tlumičZdvojené Kosti
 4.7 MT 302k
Převodovka a řazení
Hnané nápravyZadní náhon
Počet rychlostních stupňů5
Poloměr otáčení-
Typ převodovkyManuální