Cadillac De Ville
Cadillac De Ville je luxusní americký automobil, vyrobený od roku 1949 až do roku 2005. Tato velká americká klasika se vyznačuje mohutným vzhledem a robustním vnitřkem. Poskytuje pohodlnou a pohodlnou jízdu s výkonnými motory, prosklenou střechou a velkou kabinou. Vůz je velmi tichý, i když jeho výkon není na nejvyšší úrovni. Při řízení vám poskytne spolehlivou a bezpečnou jízdu. Kromě toho je vybaven moderními bezpečnostními prvky, jako jsou airbagy a posilovač řízení. Cadillac De Ville je ideální volbou pro ty, kteří hledají luxusní, pohodlný a bezpečný automobil.
Model De Ville prošel 2x změnou: 11 řada (1999/2006), 10 řada (1994/1999)
4.6i AT 279k | 4.6i AT 304k | 4.6i AT 305k | 4.6i AT 273k | 4.9i AT 204k | |
Jízdní vlastnosti | |||||
---|---|---|---|---|---|
Emisní standarty | - | - | - | - | - |
Maximální dojezd | od 540 do 880 km | - | od 580 do 840 km | - | - |
Maximální rychlost | 180 km/h | 210 km/h | 210 km/h | - | - |
Objem nádrže | 70 l | 70 l | 76 l | 68 l | 68 l |
Palivo | 92 | 92 | 95 | 95 | 95 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | 10 l | - | - | 12 l | 11 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 8 l | - | 9 l | - | - |
Spotřeba ve městě - 100 km | 13 l | - | 13 l | - | - |
Zrychlení (0-100 km/h) | 7 s | 7 s | 7 s | - | - |
4.6i AT 279k | 4.6i AT 304k | 4.6i AT 305k | 4.6i AT 273k | 4.9i AT 204k | |
Karosérie | |||||
Délka | 5258 mm | 5258 mm | 5330 mm | 5326 mm | 5326 mm |
Maximální kapacita kufru | 495 l | 495 l | 565 l | 566 l | 566 l |
Minimální kapacita kufru | 495 l | 495 l | 565 l | 566 l | 566 l |
Nakládací výška | - | - | - | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - | - | - |
Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - |
Počet sedadel | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Pohotovostní hmotnost | 1840 kg | 1880 kg | 1845 kg | 1809 kg | 1703 kg |
Přední náprava | 1592 mm | 1592 mm | 1545 mm | 1546 mm | 1546 mm |
Rozvor | 2929 mm | 2929 mm | 2890 mm | 2889 mm | 2889 mm |
Šířka | 1890 mm | 1890 mm | 1940 mm | 1946 mm | 1946 mm |
Světlá výška | 134 mm | 134 mm | - | - | - |
Typ karosérie | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan | Sedan |
Užitečné zatížení | - | - | - | - | - |
Výška | 1440 mm | 1440 mm | 1420 mm | 1422 mm | 1431 mm |
Zadní náprava | 1580 mm | 1580 mm | 1544 mm | 1546 mm | 1546 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - |
4.6i AT 279k | 4.6i AT 304k | 4.6i AT 305k | 4.6i AT 273k | 4.9i AT 204k | |
Motor | |||||
Maximální točivý moment | 407 Nm | 400 Nm | 400 Nm | 407 Nm | 373 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | od 5 600 ot/m | od 6 000 ot/m | od 6 000 ot/m | od 5 600 ot/m | od 4 400 ot/m |
Mezichladič | - | - | - | - | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 4 000 ot/m | do 4 000 ot/m | do 4 400 ot/m | do 4 000 ot/m | do 3 100 ot/m |
Objem | 4565 cm3 | 4565 cm3 | 4565 cm3 | 4565 cm3 | 4892 cm3 |
Obsahuje | - | - | - | - | - |
Počet válců | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
Rozložení válců | do V | do V | do V | do V | do V |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | Injecdor | Injecdor | Injecdor | Injecdor | Injecdor |
Válec | 84 mm | 84 mm | 84 mm | 84 mm | 92 mm |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 |
Vrtání válce | 93 mm | 93 mm | 93 mm | 93 mm | 92 mm |
Výkon | 279k | 304k | 305k | 273k | 204k |
4.6i AT 279k | 4.6i AT 304k | 4.6i AT 305k | 4.6i AT 273k | 4.9i AT 204k | |
Odpružení a brzdy | |||||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Rozpěra | Rozpěra | Rozpěra |
Zadní brzdy | kotouč | kotouč | kotouč | Bubnové | Bubnové |
Zadní tlumič | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny | Helical Pružiny |
4.6i AT 279k | 4.6i AT 304k | 4.6i AT 305k | 4.6i AT 273k | 4.9i AT 204k | |
Převodovka a řazení | |||||
Hnané nápravy | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon |
Počet rychlostních stupňů | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Poloměr otáčení | - | - | - | - | - |
Typ převodovky | Automat | Automat | Automat | Automat | Automat |