 Abarth 131 Rally
 Abarth 131 Rally
	je automobil, který se vyráběl v druhé polovině 70. let. Byl vybaven dvoulitrovým motorem o výkonu 130 koní. S jeho štíhlou karoserií a nízkou hmotností byl ideální pro rally závody. Automobil měl krátký rozvor a velmi agilní podvozek. Díky tomu byl schopen dobrých výkonů v zatáčkách i na přímých úsecích.
Model 131 Rally prošel 1x změnou: 1 řada (1976/1976)
| Není známo | |
| Jízdní vlastnosti | |
|---|---|
| Emisní standarty | - | 
| Maximální dojezd | - | 
| Maximální rychlost | - | 
| Objem nádrže | - | 
| Palivo | - | 
| Spotřeba kombinovaná - 100 km | - | 
| Spotřeba na dálnici - 100 km | - | 
| Spotřeba ve městě - 100 km | - | 
| Zrychlení (0-100 km/h) | - | 
| Není známo | |
| Karosérie | |
| Délka | - | 
| Maximální kapacita kufru | - | 
| Minimální kapacita kufru | - | 
| Nakládací výška | - | 
| Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | 
| Nejvyšší přípustná hmotnost | - | 
| Objem nákladového prostoru | - | 
| Počet sedadel | - | 
| Pohotovostní hmotnost | - | 
| Přední náprava | - | 
| Rozvor | - | 
| Šířka | - | 
| Světlá výška | - | 
| Typ karosérie | - | 
| Užitečné zatížení | - | 
| Výška | - | 
| Zadní náprava | - | 
| Zatížení bržděného přívěsu | - | 
| Zatížení přední/zadní nápravy | - | 
| Není známo | |
| Motor | |
| Maximální točivý moment | - | 
| Maximální výkon při otáčkách | - | 
| Mezichladič | - | 
| Nejvyšší výkon při otáčkách | - | 
| Objem | - | 
| Obsahuje | - | 
| Počet válců | - | 
| Rozložení válců | - | 
| Typ motoru | - | 
| Typ vstřikování | - | 
| Válec | - | 
| Ventilů na válec | - | 
| Vrtání válce | - | 
| Výkon | - | 
| Není známo | |
| Odpružení a brzdy | |
| Přední brzdy | - | 
| Přední tlumič | - | 
| Zadní brzdy | - | 
| Zadní tlumič | - | 
| Není známo | |
| Převodovka a řazení | |
| Hnané nápravy | - | 
| Počet rychlostních stupňů | - | 
| Poloměr otáčení | - | 
| Typ převodovky | - | 
