Moskvich

Moskvich je automobilka založená v roce 1929 v SSSR. Po rozpadu SSSR byla automobilka Moskvich přejmenována na AZLK a vyrábí osobní automobily, dodávky a SUV. Kombinuje pokročilou technologii a kvalitu. Jeho modely jsou cenově dostupné a zahrnují terénní vozy s pohonem 4x4 a zážehovými motory. Moskvich je známý pro svou bezpečnost a spolehlivost a je oblíbeným výrobcem automobilů ve východní Evropě.
2136

1976 - 1981

byl malý městský automobil sovětské značky Moskvič, vyráběný v letech 1975 až 1988. Byl vybaven čtyřválcovým zážehovým motorem o objemu 1,5 litru a výkonu 44 kW. Vzhledem k jeho malému rozměru a dobrému manévrovacímu schopnostem byl vhodný pro městskou dopravu. Byl vybaven komfortními prvky jako centrální zamykání, elektrické ovládání oken a rádio.

2137

1976 - 1985

je malý, ale komfortní hatchback. Vybaven robustním motorem s výkonem 70 koní, s 4-stupňovou převodovkou a pohodlnými sedadly se stal oblíbenou volbou pro rodiny. Zážitek z řízení je zvýšen díky moderním technologiím, jako je stabilizace, ABS a kontrola trakce. Interiér je zařízen moderními prvky, jako je rádio, navigace a klimatizace. Vzhledově se Moskvich 2137 pyšní elegantním designem s čistými a jednoduchými liniemi.

2138

1976 - 1981

je automobil, který byl vyroben v bývalém Sovětském Svazu. Jeho motor je šestnáctiventilový čtyřválec o objemu 1,5 litru o výkonu 66 kW. Je to lehké auto, jeho hmotnost se pohybuje kolem 860 kg. Jeho design je velmi klasický a jeho interiér je prostorný. Má řadu výbav, jako jsou klimatizace, zadní stěrače, el. oken a mnoho dalšího. Je to auto, které je vhodné pro dlouhé cesty.

2140

1976 - 1988

je sovětský osobní automobil z let 1969 až 1988. Byl konstruován jako levný a spolehlivý rodinný vůz. Měl původně čtyřválcový motor o objemu 1,5 litru a výkonu 45 kW. Interiér byl prostorný a komfortní. Byl vybaven tříramenným volantem, manuálním řazením, dvoudveřovou karoserií a dvěma lůžky v zadní části.

2141

1990 - 1999

je sovětský automobil vyrobený v letech 1976–1989. Je poháněn čtyřválcovým motorem s objemem 1,5 l a výkonem 59 kW. Uživatelsky přívětivý interiér s velkými oky oken poskytuje velkou přehlednost a dobrý výhled. Má dostatečně velký kufr, který usnadňuje přepravu nákladu. Jeho design je vkusný a působivý. Přestože je poháněn starou technologií, Moskvich 2141 dokáže dosáhnout dobrých výkonů a je relativně spolehlivý.

2315

Moskvich 2315 je malý, ale praktický a módní auto. Jeho vnější design je elegantní a moderní, s přímými liniemi a kulatými tvarovými prvky. Motor je 1,5 litrový a poskytuje výkon až 75 koní. Interiér je také moderní a komfortní, s kůží obloženou sedadlou, přístrojovou deskou a ovládacími prvky. Automobil je vybaven předními a zadními brzdami a vícepólovým volantem. Vůz je vybaven moderními technologiemi, jako je palubní počítač, zabezpečovací systém a klimatizace. Je ideální pro každodenní cestování a přepravu malých nákladů.

2335

je kultovni ruský automobil, který se vyráběl od roku 1970 do roku 1990. Jeho design je charakteristický svými elegantními tvary, chromovanými doplňky a robustním čtyřválcovým motorem. Jeho vybavení zahrnuje hlavní světlomety, manuální řazení, rádio, klimatizaci, elektrické stěrače a manuální brzdy. Jeho komfort je dále zvýšen pohonem na zadní kola a silou motoru.

400

1946 - 1954

Moskvich 400 je sovětský automobil, který byl vyvinut a vyráběn ve velkém množství v letech 1956 až 1973. Byl to robustní vozidlo s čtyřmi dveřmi, které bylo vybaveno čtyřválcovým zážehovým motorem s objemem 1490 cm3, který vyvinul výkon 50 koní. Vůz měřil 4,4 metru na délku a měl nosnost 800 kg. Moskvich 400 byl vybaven klasickými karosářskými detaily, jako jsou chromované okraje dveří, kryty kol a chromované nárazníky. Byl to oblíbený a oblíbený vůz, který byl používán nejen v Sovětském svazu, ale také ve většině zemí bývalého Varšavského paktu.

401

1954 - 1956

je malý sovětský osobní automobil vyvinutý v letech 1956-1960. Byl určen pro širokou veřejnost. Jeho motor o objemu 1,2 litru disponuje výkonem 45 koní. Má čtyři dveře, čtyři sedadla a nezávisle zavěšenou přední nápravu. Jeho karoserie vyráběná ve třech provedeních je lehká a úsporná. Moskvich 401 je vybaven rádiem, klimatizací a centrálním zamykáním.

402

1956 - 1958

je známý sovětský osobní automobil, který se vyráběl od roku 1967 do roku 1975. Jeho karoserie je postavena na rámu a je poháněný benzínovým motorem o objemu 1,6 litru. Má čtyři převodovky, včetně dvou rychlostí, a dostupnou výbavu, jako například přední nárazníky a centrální zamykání. Jeho design je jednoduchý a robustní, s charakteristickými nárazníky z plechu a tmavými plastovými kryty.

403

1962 - 1965

je sovětský automobil, vyráběný v letech 1967-1975. Jeho vzhled byl moderní a inovativní. Motor byl 4-válcový o objemu 1500 cm³ a s výkonem 60 koní. Nabízel přední kola s pohonem, manuální převodovku, kotoučové brzdy a dobrý jízdní komfort. Jeho výkonnost byla dostačující, což umožnilo dosažení rychlosti až 140 km/h. Moskvich 403 byl základem pro mnoho moderních sovětských automobilů.

407

1958 - 1963

je kultovní ruský automobil, vyráběný v letech 1957-1971. Jeho největším přednostem byly velmi nízká spotřeba a vysoká spolehlivost. Byl vybaven čtyřválcovým motorem o objemu 1,5 litru s výkonem 50 koní a převodovkou s čtyřmi stupni. Interiér vozu byl jednoduchý a praktický, kabina byla naplněna dřevěnými a látkovými prvky. Moskvich 407 se stal oblíbeným vozem v mnoha částech světa a je dodnes obdivován pro svou jedinečnost.

408

1964 - 1969

je ruský automobil vyráběný v letech 1967–1975. Jeho motor je čtyřválcový s vrtáním a zdvihem 72 mm, obsahuje 1300 cm³ a vytváří 57 kW při 5500 ot/min. Automobil je poháněn předními koly, jeho maximální rychlost je 130 km/h a spotřeba paliva je 8,5 l/100 km. Je vybaven čtyřmi sedadly, dvouzónovou klimatizací a posilovačem řízení. Moskvich 408 je skutečnou klasikou, která si získala srdce milovníků automobilů.

410

je retro auto vyrobené v Sovětském svazu v roce 1967. Je poháněn čtyřválcovým motorem s výkonem 68 koní a má klasický dvoumístný kabriolet s černou koženou sedačkou. Jeho retro design se skládá z elegantních bílých a červených linií, zatímco kola připomínají staré japonské modely. Automobil je dodáván s manuální převodovkou a vyniká svou odolností a spolehlivostí.

411

je osobní automobil vyráběný v SSSR v letech 1966–1975. Zážehový čtyřválec o objemu 1,5 litru byl poháněn mechanickou převodovkou. Automobil měl pohodlnou kabinu pro pět cestujících, kompletní elektrickou instalaci a hydraulické brzdy. Vzhled vozu byl poměrně atraktivní a karoserie byla konstruována tak, aby poskytla dobrou ochranu před prostředím. Moskvich 411 byl vybaven 16 palcovými koly s kvalitními pneumatikami a byl vybaven i odpružením.

412

1967 - 1997

je ikonický sovětský automobil vyrobený v letech 1967 až 1976. Jeho výroba byla zahájena v automobilce AZLK. Jeho pohon zajišťuje čtyřválcový motor o objemu 1451 cm³ a výkonu 47 koní. Jeho charakteristickým rysem je vysoce kvalitní karoserie s robustními díly, velmi dobrá ovladatelnost a velmi dobré jízdní vlastnosti. Ideální pro každodenní jízdu.

423

1957 - 1958

je sovětský automobil s motorem typu OHV, vyrobený až do roku 1975. Jeho karoserie je vyrobena ze železa a má klasickou dvoudveřovou konstrukci. Má 4-válcový motor o objemu 1,5 litru, který dosahuje maximální výkonu 40 koní. Automobil je vybaven 4-rychlostní manuální převodovkou a má suchý kardanový převod. Moskvich 423 je robustní, spolehlivý a snadno ovladatelný automobil. Je ideální pro krátké trasy a malé rodiny.

426

je sovetský automobil vyrobený v letech 1967-1975. Poskytuje výkon dvoulitrového motoru až 65 koní. Má klasický vzhled s 4-dveřovým kompaktním tělem. Vybaven je mechanickou 4-rychlostní převodovkou a většinou se dodával s pohonem zadních kol. Interiér je pohodlný a přizpůsoben pro 5 lidí. Jeho základní výbava zahrnuje palubní počítač, klimatizaci a posilovač řízení. Není známo mnoho moderních technologií, ale Moskvich 426 se stále používá díky své spolehlivosti a odolnosti.

427

1967 - 1969

byl malý osobní automobil vyráběný sovětskou automobilkou AZLK. Byl vybaven čtyřválcovým motorem s objemem 1,2 litru a výkonem 46 koní. Měřil 4,25 metru na délku a 1,59 metru na šířku. Interiér byl poměrně prostorný a byl vybaven čtyřmi sedadly. Byl vybaven mechanickou převodovkou a přídavným motorem. Moskvich 427 byl velmi oblíbený v Sovětském svazu díky své spolehlivosti a nízké ceně.

Duet

1999 - 2001

400 Moskvich Duet 400 byl malý automobil, který vyvinula ruská firma AZLK v letech 1959-1962. Vyráběl se ve dvou verzích - sedan a kombí. Měl dvouválcový benzinový motor o objemu 400 cm3, který měl výkon 16,5 kW. Maximální rychlost byla přibližně 85 km/h. Byl velmi úsporný a měl nízkou spotřebu paliva. Interiér byl prostorný a pohodlný, vybaven byl klimatizací, radiovým přijímačem a spoustou dalších vychytávek.

Ivan Kalita

Moskvich Ivan Kalita je klasické ruské auto se středními rozměry. Je poháněn čtyřválcovým zážehovým motorem o objemu 1,5 litru, který vyvinul výkon 50 koní. Má 4 stupňovou manuální převodovku, zadní nápravu a kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech. Interiér je prostorný, s dostatečným místem pro čtyři osoby. Má také klasický exteriér s velkou přední maskou a elegantními liniemi. Je vybaven výbavou, která zahrnuje manuální klimatizaci, elektrické okna a centrální zamykání.

Knyaz Vladimir

1997 - 2002

Moskvich Knyaz Vladimir je vůz vyrobený v Sovětském svazu mezi lety 1974-1985. Je to malý hatchback s čtyřmi dveřmi, poháněný 1.3 litrovým čtyřválcem s výkonem 44 koní. Vůz má manuální převodovku a jeho maximální rychlost dosahuje až 100 km/h. Interiér je velmi prostorný a nabízí komfortní sedadla s látkovým čalouněním. Knyaz Vladimir je vybaven i několika moderními prvky včetně ABS brzd, posilovače řízení a klimatizace.

Svyatogor

1997 - 2002

Moskvich Svyatogor je malé rodinné auto. Vyrábělo se mezi roky 1988 a 1994 a je poháněno 1,5litrovým benzínovým motorem o výkonu 55 koní. Má pětidveřovou karoserii a jeho standardní výbava zahrnuje manuální převodovku, klimatizaci, centrální zamykání a posilovač řízení. Interiér je prostorný a je vybaven sedmi místy pro přepravu cestujících. Automobil má velmi nízkou spotřebu paliva a je velmi spolehlivý. Jeho design je moderní a elegantní, takže je to skvělé auto pro rodiny i pro profesionální řidiče.

Yuri Dolgoruky

je léty ověřený pracovní automobil, který vyniká robustností a spolehlivostí. Motor se zdvihovým objemem 2.4 l nabízí dostatek výkonu pro každodenní jízdu a díky nízké spotřebě paliva je tato vozidla mimořádně hospodárná. Interiér je přizpůsoben pro pohodlí řidiče a poskytuje dostatečný prostor pro cestující i náklad. Jeho konstrukce má vysokou odolnost proti poškození, což jeho životnost ještě zvyšuje.