Moskvich 407
je kultovní ruský automobil, vyráběný v letech 1957-1971. Jeho největším přednostem byly velmi nízká spotřeba a vysoká spolehlivost. Byl vybaven čtyřválcovým motorem o objemu 1,5 litru s výkonem 50 koní a převodovkou s čtyřmi stupni. Interiér vozu byl jednoduchý a praktický, kabina byla naplněna dřevěnými a látkovými prvky. Moskvich 407 se stal oblíbeným vozem v mnoha částech světa a je dodnes obdivován pro svou jedinečnost.
Model 407 prošel 1x změnou: 1 řada (1958/1963)
1.4 MT 45k | |
Jízdní vlastnosti | |
---|---|
Emisní standarty | - |
Maximální dojezd | od 350 do 540 km |
Maximální rychlost | 115 km/h |
Objem nádrže | 35 l |
Palivo | 80 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | 8 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 6.5 l |
Spotřeba ve městě - 100 km | 10 l |
Zrychlení (0-100 km/h) | - |
1.4 MT 45k | |
Karosérie | |
Délka | 4055 mm |
Maximální kapacita kufru | - |
Minimální kapacita kufru | - |
Nakládací výška | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | 1290 kg |
Objem nákladového prostoru | - |
Počet sedadel | 4 |
Pohotovostní hmotnost | 910 kg |
Přední náprava | 1220 mm |
Rozvor | 2370 mm |
Šířka | 1540 mm |
Světlá výška | 200 mm |
Typ karosérie | Sedan |
Užitečné zatížení | - |
Výška | 1560 mm |
Zadní náprava | 1220 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - |
1.4 MT 45k | |
Motor | |
Maximální točivý moment | 88 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 4 500 ot/m |
Mezichladič | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 2 600 ot/m |
Objem | 1360 cm3 |
Obsahuje | - |
Počet válců | 4 |
Rozložení válců | Řadový |
Typ motoru | Benzin |
Typ vstřikování | Karburátor |
Válec | 75 mm |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání válce | 76 mm |
Výkon | 45k |
1.4 MT 45k | |
Odpružení a brzdy | |
Přední brzdy | Bubnové |
Přední tlumič | Kosti |
Zadní brzdy | Bubnové |
Zadní tlumič | Pružiny |
1.4 MT 45k | |
Převodovka a řazení | |
Hnané nápravy | Zadní náhon |
Počet rychlostních stupňů | 4 |
Poloměr otáčení | - |
Typ převodovky | Manuální |