Jiangnan Alto

Jiangnan Alto

je moderní mikroauto s 3-dverovou karoserií, kompaktními rozměry a moderními bezpečnostními prvky. Je poháněn 1,0l motor s výkonem 51kW, který je schopen dosáhnout rychlosti až 125 km/h. Interiér je praktický a pohodlný s komfortními sedadly, rádio, USB portem a dalšími vybavením. Alto je skvělou volbou pro ty, kteří hledají cenově dostupný a ekonomický automobil.

Model Alto prošel 1x změnou: 1 řada (1992/2014)

 0.8 MT 36k1.1 MT 53k
Jízdní vlastnosti
Emisní standarty--
Maximální dojezdod 500 do 750 kmod 460 do 620 km
Maximální rychlost125 km/h125 km/h
Objem nádrže30 l30 l
Palivo9595
Spotřeba kombinovaná - 100 km5 l5.5 l
Spotřeba na dálnici - 100 km4 l4.8 l
Spotřeba ve městě - 100 km6 l6.5 l
Zrychlení (0-100 km/h)--
 0.8 MT 36k1.1 MT 53k
Karosérie
Délka3300 mm3300 mm
Maximální kapacita kufru--
Minimální kapacita kufru--
Nakládací výška--
Nákladový prostor (délka x šířka x výška)--
Nejvyšší přípustná hmotnost1000 kg1000 kg
Objem nákladového prostoru--
Počet sedadel44
Pohotovostní hmotnost645 kg665 kg
Přední náprava1215 mm1215 mm
Rozvor2175 mm2175 mm
Šířka1405 mm1405 mm
Světlá výška150 mm150 mm
Typ karosérieHatchbackHatchback
Užitečné zatížení--
Výška1440 mm1440 mm
Zadní náprava1200 mm1200 mm
Zatížení bržděného přívěsu--
Zatížení přední/zadní nápravy--
 0.8 MT 36k1.1 MT 53k
Motor
Maximální točivý moment60.5 Nm83 Nm
Maximální výkon při otáčkáchdo 5 500 ot/mdo 5 200 ot/m
Mezichladič--
Nejvyšší výkon při otáčkáchdo 3 000 ot/mdo 3 000 ot/m
Objem796 cm31051 cm3
Obsahuje--
Počet válců34
Rozložení válcůŘadovýŘadový
Typ motoruBenzinBenzin
Typ vstřikováníVícebodové vstřikováníVícebodové vstřikování
Válec--
Ventilů na válec22
Vrtání válce--
Výkon36k53k
 0.8 MT 36k1.1 MT 53k
Odpružení a brzdy
Přední brzdykotoučkotouč
Přední tlumičMcPherson VzpěryMcPherson Vzpěry
Zadní brzdyBubnovéBubnové
Zadní tlumičNezávislé, PružinyNezávislé, Pružiny
 0.8 MT 36k1.1 MT 53k
Převodovka a řazení
Hnané nápravyPřední náhonPřední náhon
Počet rychlostních stupňů44
Poloměr otáčení9.6 m9.6 m
Typ převodovkyManuálníManuální