Acura Integra
je kompaktni auto, ktery byl vyraban od roku 1985 do 2001. Je to pohodlne, spolehlive a nizkonakladove auto s dobrymi jizdnimi vlastnostmi. Je vybaven motor s vysokou vykonnosti a nabizi velkou vybavu. Jeho design je moderni a dobre navrzeny interier je velmi komfortni. Acura Integra je spolehlivy a dobre vybaveny automobil, ktery je stále oblibeny po celem svete.
Model Integra prošel 1x změnou: 1 řada (1991/2002)
1.8 AT 144k | 1.8 MT 172k | 1.8 MT 144k | 1.8 MT 197k | 1.8 MT 190k | |
Jízdní vlastnosti | |||||
---|---|---|---|---|---|
Emisní standarty | - | - | - | - | - |
Maximální dojezd | od 530 do 660 km | od 530 do 660 km | od 530 do 660 km | od 530 do 660 km | od 520 do 640 km |
Maximální rychlost | 220 km/h | 214 km/h | 220 km/h | 230 km/h | 234 km/h |
Objem nádrže | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l | 50 l |
Palivo | 92 | 95 | 92 | 95 | 95 |
Spotřeba kombinovaná - 100 km | 8.5 l | 8.4 l | 8.5 l | 8.6 l | 8.8 l |
Spotřeba na dálnici - 100 km | 7.6 l | 7.6 l | 7.6 l | 7.6 l | 7.8 l |
Spotřeba ve městě - 100 km | 9.4 l | 9.4 l | 9.4 l | 9.4 l | 9.7 l |
Zrychlení (0-100 km/h) | 6.8 s | 7 s | 6.8 s | 6.6 s | 6.7 s |
1.8 AT 144k | 1.8 MT 172k | 1.8 MT 144k | 1.8 MT 197k | 1.8 MT 190k | |
Karosérie | |||||
Délka | 4380 mm | 4380 mm | 4380 mm | 4380 mm | 4380 mm |
Maximální kapacita kufru | 376 l | 376 l | 376 l | 376 l | 376 l |
Minimální kapacita kufru | 376 l | 376 l | 376 l | 376 l | 376 l |
Nakládací výška | - | - | - | - | - |
Nákladový prostor (délka x šířka x výška) | - | - | - | - | - |
Nejvyšší přípustná hmotnost | - | - | - | - | 1550 kg |
Objem nákladového prostoru | - | - | - | - | - |
Počet sedadel | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Pohotovostní hmotnost | 1225 kg | 1235 kg | 1225 kg | 1220 kg | 1220 kg |
Přední náprava | 1476 mm | 1476 mm | 1476 mm | 1480 mm | 1480 mm |
Rozvor | 2570 mm | 2570 mm | 2570 mm | 2570 mm | 2570 mm |
Šířka | 1710 mm | 1710 mm | 1710 mm | 1695 mm | 1695 mm |
Světlá výška | 150 mm | 150 mm | 150 mm | 150 mm | 150 mm |
Typ karosérie | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé | Kupé |
Užitečné zatížení | - | - | - | - | - |
Výška | 1338 mm | 1338 mm | 1338 mm | 1320 mm | 1320 mm |
Zadní náprava | 1468 mm | 1468 mm | 1468 mm | 1475 mm | 1475 mm |
Zatížení bržděného přívěsu | - | - | - | - | - |
Zatížení přední/zadní nápravy | - | - | - | - | - |
1.8 AT 144k | 1.8 MT 172k | 1.8 MT 144k | 1.8 MT 197k | 1.8 MT 190k | |
Motor | |||||
Maximální točivý moment | 172 Nm | 173 Nm | 172 Nm | 176 Nm | 178 Nm |
Maximální výkon při otáčkách | do 6 300 ot/m | do 7 600 ot/m | do 6 300 ot/m | do 8 000 ot/m | do 8 000 ot/m |
Mezichladič | - | - | - | - | - |
Nejvyšší výkon při otáčkách | do 5 200 ot/m | do 6 200 ot/m | do 5 200 ot/m | do 7 500 ot/m | do 7 300 ot/m |
Objem | 1834 cm3 | 1797 cm3 | 1834 cm3 | 1797 cm3 | 1797 cm3 |
Obsahuje | - | - | - | - | - |
Počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Rozložení válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Typ motoru | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin | Benzin |
Typ vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování | Vícebodové vstřikování |
Válec | 89 mm | 87 mm | 89 mm | 87 mm | - |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání válce | 81 mm | 81 mm | 81 mm | 81 mm | - |
Výkon | 144k | 172k | 144k | 197k | 190k |
1.8 AT 144k | 1.8 MT 172k | 1.8 MT 144k | 1.8 MT 197k | 1.8 MT 190k | |
Odpružení a brzdy | |||||
Přední brzdy | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč | Chlazené kotouč |
Přední tlumič | Víceprvková, Pružiny, Stabilizační tyč | Víceprvková, Pružiny, Stabilizační tyč | Víceprvková, Pružiny, Stabilizační tyč | Víceprvková, Pružiny, Stabilizační tyč | Víceprvková, Pružiny, Stabilizační tyč |
Zadní brzdy | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Zadní tlumič | Víceprvková, Vlečná ramena, Stabilizační tyč | Víceprvková, Vlečná ramena, Stabilizační tyč | Víceprvková, Vlečná ramena, Stabilizační tyč | Víceprvková, Vlečná ramena, Stabilizační tyč | Víceprvková, Vlečná ramena, Stabilizační tyč |
1.8 AT 144k | 1.8 MT 172k | 1.8 MT 144k | 1.8 MT 197k | 1.8 MT 190k | |
Převodovka a řazení | |||||
Hnané nápravy | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon | Přední náhon |
Počet rychlostních stupňů | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Poloměr otáčení | 10.8 m | 10.8 m | 10.8 m | 10.8 m | 10.8 m |
Typ převodovky | Automat | Manuální | Manuální | Manuální | Manuální |